Gjest Ritta Skrevet 8. mars 2003 #1 Skrevet 8. mars 2003 Hvordan gjør dere ren pc - skjermen ?? Noen gode råd...................
Gjest Tristessa Skrevet 8. mars 2003 #2 Skrevet 8. mars 2003 Jeg pleier å ta litt vanlig speilpuss på tørkepapir, det fungerer fint. Det samme gjør for øvrig Brille Klar, hvis du har det. Vet ikke om det er det mest ideelle, men mine pc-skjermer er gullende rene.
Gjest Lea Skrevet 8. mars 2003 #3 Skrevet 8. mars 2003 Hvis du har LCD-skjerm skal du være forsiktig. Bruk en myk, tørr klut eller et mykt papir og tørk over.
jordbær Skrevet 8. mars 2003 #4 Skrevet 8. mars 2003 Vanlig skjerm: Vanlig vinduspuss (sånn.. spray på og tørk av sak) LCD: Fuktig mykt papir.. tørk over med et tørt papir etterpå.. ELLER kjøp skjermrens som er LCD-godkjent!
Usikker Skrevet 8. mars 2003 #5 Skrevet 8. mars 2003 Hva med JIF da??? Eller Grønnsåpe MED salmiakk? Ikke det nei - ............OK *I rest my case"
Viva_ Skrevet 12. mars 2003 #6 Skrevet 12. mars 2003 Hvis du har LCD-skjerm skal du være forsiktig. Bruk en myk, tørr klut eller et mykt papir og tørk over. Tull! Har brukt jiff baderom og fille på min LCD i snart 2 år.. funkerer like greit.
Gjest Lea Skrevet 12. mars 2003 #7 Skrevet 12. mars 2003 Vel.. du om det! Det kan etterhvert bli veldig små, fine og røde prikker på skjermen din da. Men det er ikke så fremtredende på sider med rød bakgrunn. Joda, man kan ha flaks, men jeg tar ikke sjansen. Dessuten gjør jo Jif baderom skjermer (og annet) skikkelig skjoldete.
Prada Skrevet 12. mars 2003 #8 Skrevet 12. mars 2003 En gang jeg fikk ny skjerm leste jeg faktisk veiledningen som fulgte med, og der stod det at man ikke skulle bruke såper i det hele tatt, fordi såper ødelegger overflaten. Selv bruker jeg vanlig skjermvask, fordi fuktig klut funger dårlig på de fete fingeravtrykkene på skjermen, og blir skjermen dårlig får jobben kjøpe ny....
Viva_ Skrevet 12. mars 2003 #9 Skrevet 12. mars 2003 Vel.. du om det! Det kan etterhvert bli veldig små, fine og røde prikker på skjermen din da. Men det er ikke så fremtredende på sider med rød bakgrunn. Joda, man kan ha flaks, men jeg tar ikke sjansen. Dessuten gjør jo Jif baderom skjermer (og annet) skikkelig skjoldete. Bruker det jo med måte da når jeg vasker PC'n, bruker ikke en halv bøtte slik dere gjør...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå