Gjest bente85 Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Vil dere fortelle om deres opplevelser angående det?
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Hmm. Ufattelig vondt å sitte. Ømt/sårt ved berøring. Den ble gradvis mindre, men det tok flere måneder. Det klødde også noe innmari. Da kulen ble mindre så jeg og en fistelgang like ovenfor anus. Jeg merket ikke noe til det, men det kan også renne(verk?) av tvillinger.
Gjest Kermit Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 Huff ja. Jeg hadde det vel omtrent slik som gjest beskriver. Kommer det igjen, så bærer det rett til legen for min del, for det der vil jeg ikke gå med flere ganger.
Gjest lillebøll Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 Eksen min fikk skjært opp en slik. Langt og dypt kutt som måtte skiftes bandasje på hver dag. Hadde slik våtbandasje inne for det kunne ikke syes. Masse styr med den. Men ble bra til slutt.
Gjest bente85 Skrevet 26. mai 2007 #5 Skrevet 26. mai 2007 Men i ettertid, etter at tvilling er snittet opp, kan man få problemer med å sitte da, i en lengre periode, på en spesiell stol? Jeg har en kontorstol som jeg sitter på, men jeg får vondt der jeg har den tvillingen. Blir støl liksom. Og kanskje mister litt følelse i skjeden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå