Gjest Ts Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Jeg synes tydelig å huske at gynekologen sa at inngrepet var gratis. Nå ligger det en regning på bordet foran meg pålydende 1300.- Kan det være at de skal ha betalt for spiralen jeg fikk satt inn under inngrepet? Spiralen som jeg kjøpte på apotek og hadde med meg til sykehuset?
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Abort er gratis (mener t.o.m sterilisering i forbindelse med abort er gratis), men mulig de har surret og trodd du ikke hadde med spiral selv. Ring de og be om spesifisering.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Selve inngrepet er helt gratis. Enten tar de seg ekstra betalt for å sette inn spiralen eller så er det kanskje skjedd en feil og de trodde at de var "deres" spiral.
Gjest Ts Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Selve inngrepet er helt gratis. Enten tar de seg ekstra betalt for å sette inn spiralen eller så er det kanskje skjedd en feil og de trodde at de var "deres" spiral. De har nok surret ja, tror neppe det er SÅ dyrt å få satt inn en ørliten dings.
Gjest Eir Skrevet 26. mai 2007 #5 Skrevet 26. mai 2007 De har nok surret ja, tror neppe det er SÅ dyrt å få satt inn en ørliten dings. Hvis man ikke har den med selv koster det en del. Jeg betalte nesten 800,- for min. Men uansett er det beste å be om å få en spesifisering av regningen, feil skjer det også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå