Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Hei, rett før jul ble tommelen på den ene hånden plutselig "død" og følelsesløs. Ikke at det er noe direkte galt med den, den er fullt brukbar og bevegelig, men huden kjentes bedøvet på et vis. Merkelige greier, og etter noen uker gikk jeg til legen og fikk henvisning videre. Så har det seg slik at jeg glemte å møte opp og måtte betale gebyr. Greit nok, og jeg tenkte ikke over det ettersom tommelen ikke ble verre (men ikke bedre heller). Nå oppdager jeg til min forskrekkelse at det samme har skjedd i foten også. Ene stortåen er bevegelig, frisk og rask- men altså "død" i huden. Det prikker litt, men ellers kjenner jeg ikke berøring. Noen som har hørt om noe slikt? Og må jeg gå til legen, innrømme min tabbe og få en ny henvisning? Eller er det ikke så farlig? Det er jo ikke akkurat noe stort problem, dette...
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Få ny henvisning, og når du er der hør om legen gidder undersøke deg for b12 mangel, kan være noe så enkelt. Men da har de fleste flere symptomer. Men ikke gå med det der i lengden uten å få visshet, spesielt ikke når det sprer seg.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Det høres ut som om du har fått nerver i klem, noe som minsker/endrer følsomheten i huden. Jeg har et par ganger fått nerver i klem i lysken, noe som har gjort et hudområde på låret ufølsomt. Ufarlig, går over etter en tid, men ekkelt. Men du bør selvsagt ikke stole på synsing fra en tilfeldig KG-gjest, så en tur til legen for å få ny henvisning er på sin plass
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå