Blipp Skrevet 26. mai 2007 #21 Skrevet 26. mai 2007 Helt sjukt spørr du meg, men deltagerne vet vel hva de går til dersom de melder seg på slike reality-show....?
Tinúviel Skrevet 26. mai 2007 #22 Skrevet 26. mai 2007 Selvfølgelig graver de ned liket, men de kan allikevel utsette minnehøytideligheten. Jeg tror dette er et - mer eller mindre - bevisst valg fra både jenta og familien(om enn litt uforståelig for mange av oss andre), og media hauser det mest mulig opp for å få reaksjoner. BB Australia taper nok ikke akkurat seere på det heller...
^me^ Skrevet 26. mai 2007 #23 Skrevet 26. mai 2007 jeg hadde vert knust om jeg ikke kunne fått sett faren min en siste gang i kista og tatt skikkelig farvell med han!det kan du faktisk ikke etter flere måneder pga forråtnesle... jeg hadde ikke tilgitt min familie eller tv selskapet.. jeg synes dette er helt grusomt, lurer på hvordan jenta reagerer når hun kommer ut og lurer på hvordan det går med faren sin og får til svar at han døde for noen mdr siden...
Gjest Piper Skrevet 26. mai 2007 #24 Skrevet 26. mai 2007 jeg hadde vert knust om jeg ikke kunne fått sett faren min en siste gang i kista og tatt skikkelig farvell med han!det kan du faktisk ikke etter flere måneder pga forråtnesle... jeg hadde ikke tilgitt min familie eller tv selskapet.. jeg synes dette er helt grusomt, lurer på hvordan jenta reagerer når hun kommer ut og lurer på hvordan det går med faren sin og får til svar at han døde for noen mdr siden... Hun har jo vært klar over at han kunne dø, så egentlig er det merkelig at hun ikke har sagt til familien sin hva hun ønsker. Dette dødsfallet kom jo ikke som en overraskelse, og derfor mener jeg at de kunne ha diskutert dette før hun gikk inn. Og har de diskutert det, så vet nok familien best hva hun ville ønsket.
Gjest Eir Skrevet 27. mai 2007 #25 Skrevet 27. mai 2007 Hun har vel signert på noe i forkant og hun har vle også visst at faren var døende. Det tenker jeg også, og da ser jeg ikke at det er noe å bli så sjokkert over. Man vet hva man går til når man melder seg på, og det er helt frivillig å delta.
Gjest Minimi Skrevet 27. mai 2007 #26 Skrevet 27. mai 2007 Skjønner heller ikke hvorfor man skal bli sjokkert. Blei det når jeg leste overskriften selv her om dagen. Men siden jenta visste han skulle dø og likevel gikk inn i huset, og familen sier at de hadde snakket om dette. Så er det jentas og farens ønske, ettersom jeg har forstått dette.
^me^ Skrevet 27. mai 2007 #27 Skrevet 27. mai 2007 jeg synes det er utrolig nokk at hun setter et j... (tåplig) program forran sin døende far..sitt eget blod som sikkert har vert der for henne hele livet!
Rosalie Skrevet 27. mai 2007 #28 Skrevet 27. mai 2007 (endret) Jaja, ingenting overrasker meg når det gjelder reality og hva folk er villige til å gjøre for 5 minutter i rampelyset og D-kjendisstatus i etterkant - i Nederland starter de nå donor-reality: Kjemper om nyre på TV Programmet heter «De Grote Donorshow» og er laget av det nederlandske TV-produksjonsselskapet Endemol. Tre unge kvinner, alle dødssyke og med et desperat behov for en nyretransplantasjon, konkurrerer om en ny nyre. Stopp verden - jeg vil av! Endret 27. mai 2007 av Tabby
Gjest Bodillen Skrevet 27. mai 2007 #29 Skrevet 27. mai 2007 Skjønner heller ikke hvorfor man skal bli sjokkert. Blei det når jeg leste overskriften selv her om dagen. Men siden jenta visste han skulle dø og likevel gikk inn i huset, og familen sier at de hadde snakket om dette. Så er det jentas og farens ønske, ettersom jeg har forstått dette. Desto større grunn til å bli sjokkert, mener nå jeg. Hvor i all verden skal det ende? Verden er jo splitter pine gal!
Gjest Eir Skrevet 28. mai 2007 #30 Skrevet 28. mai 2007 jeg synes det er utrolig nokk at hun setter et j... (tåplig) program forran sin døende far..sitt eget blod som sikkert har vert der for henne hele livet! Jeg synes det blir litt merkelig at andre enn henne selv skal vurdere disse tingene opp mot hverandre. Ikke alle har like sterke familiebånd, og det ser jeg ingen grunn til å kritisere noen for.
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2007 #31 Skrevet 28. mai 2007 En må da ta inn over seg at slike ting kan skje når en deltar som underholding for almuen. En underskriver vell en kontrakt før man får delta og i denne kontrakten står hva en skal bli informert om. Så det kan ikke tenkes at sleske kapitalister har hatt sin egen profitt i tankene, og bevisst manipulert familien til å tenke på datterens vinnersjanser dersom hun blir tatt ut av huset for å delta i begravelsen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå