Gå til innhold

Big Brother i Australia:


Meaty

Anbefalte innlegg

Er det mulig? I Australske Big Brother er det ei jente som nettopp har mistet faren sin, hun vet derimot ikke at han er død og begravelsen har vært. Se her hva VG skriver.

Produsenten og familien til jenta har bestemt at de ikke skal si noe til henne mens hun er der inne!

Er virkelig realityshows viktigere enn alt annet, som f.eks. ens egen familie? Jeg ville aldri tilgitt familien min hvis de hadde latt være å fortelle meg noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er hårreisende. (Syntes også det var ille med VGs "Hva synes DU? Stem her!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Dersom det hadde vært min pappa som hadde dødd, hadde jeg kommet til å saksøke TV-kanalen i etterkant. Og unskyld meg, men hva i helvete er gærent med familien hennes? :frustrert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert:

ER DET MULIG!! Jeg hadde aldri tilgitt NOEN at de hadde holdt noe sånt fra meg. Respektløst synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Så lenge vi ikke vet hvilket forhold far og datter hadde, og heller ikke hva de snakket om før hun gikk inn i huset så vet jeg egentlig ikke helt hva jeg skal tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillebøll

Var jo i følge VG faren som ønsket det slikt. Kan jo hende de to har diskutert det før gikk inn i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt veldig skuffet og lei meg om min familie lot være å fortelle meg noe slikt om jeg hadde vært (dum nok tilå være) i Big Brotherhuset.

Tror de er mere ekstreme i andre lang enn her. I Norge har jo folk gått ut pga syndom i familien feks.....

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Forkastelig! Dette burde ikke vært diskutert engang, såklart burde hun få vite at faren hennes er død. Jeg er faktisk målløs :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En må da ta inn over seg at slike ting kan skje når en deltar som underholding for almuen. En underskriver vell en kontrakt før man får delta og i denne kontrakten står hva en skal bli informert om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita

Jeg lurer på hva som skjer når hun får vite det. Uansett hva slags forhold hun hadde til faren, må det være vondt å få vite slikt i ettertid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Dette bekrefter jo bare hvor gal verden er, og hvor grunne folk faktisk kan være. Jeg blir bare lei meg, jeg - ikke bare på vegne av jenta som har mistet faren sin, men på vegne av oss alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett hvilket forhold hun hadde til faren, synes jeg det er hjerterått å ikke engang gi henne mulighet til å delta i begravelsen. Lurer på om de skal gi henne beskjed live på tv når hun kommer ut, og lage enda mer usmakelig underholdning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bekrefter jo bare hvor gal verden er, og hvor grunne folk faktisk kan være. Jeg blir bare lei meg, jeg - ikke bare på vegne av jenta som har mistet faren sin, men på vegne av oss alle.

Signerer denne helhjertlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begravelsen er utsatt til hun kommer ut, står det i artikkelen, så hun får være med på den. Synes hele saken er helt syk, men det er nå farens ønske at hun ikke skulle vite det, og hun var klar over tilstanden hans da hun gikk inn i huset.

Men det er unektelig "bra" PR for australske BB... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Frysepulver

Hun har vel signert på noe i forkant og hun har vle også visst at faren var døende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun viste han var syk, at han mest sansynlig ville dø mens hun var der inne, så jeg regner med at ting er slik de har planlakt dette.

faren er begravd i følge andre mediar, de lar ikke et lik ligge i måneder for at alle skal rekke begravelsen. Det sto også i artikelen jeg leste i går at dette var planlakt med familien før hun gikk inn dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at det er et gjennomtenkt valg.

Endret av Tussete
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig!!???? Så respektløst! Både overfor denne dama som er i huset, men også overfor andre som faktisk sørger over han som er død.

STOPP VERDEN JEG VIL AV!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...