Gå til innhold

Italiensk restaurant i Oslo


Grisen

Anbefalte innlegg

Jeg tenke jeg skulle ta med kjæresten ut for å spise middag en dag. Tenkte på italiensk restaurant, gjerne en som er litt romantisk kanskje? Noen som vet om noen bra i Oslo sentrum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå inn på www.artoftaste.no, der kan du søke på resturanter etter ønske. F.eks da italiensk mat og romantisk stemning. :)

Jeg har dessverre ingen tips selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

San Lorenzo i Vika-buen har veldig bra italiensk mat til en fornuftig pris. Kanskje ikke ultra romantisk, men lokalet er ikke akkurat passe stort, og et av hjørnebordene kan sikkert være romantisk nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
San Lorenzo i Vika-buen har veldig bra italiensk mat til en fornuftig pris. Kanskje ikke ultra romantisk, men lokalet er ikke akkurat passe stort, og et av hjørnebordene kan sikkert være romantisk nok.

Veldig enig, digger den restauranten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Santinis i Tordenskioldsgate 23 i Oslo sentrum er en grei familiresturant for hverdags-italiensk og for "stakk-bare-innom-miidag". Alt er ekte italiensk, også interiøret. Prisene er vennlige og maten er mer enn akseptabelt god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker også Santinos, men liker filialen ved sentrum politistasjon bedre (like ved gunerius). Har hatt romantiske middager der, jeg :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...