Grisen Skrevet 25. mai 2007 #1 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg tenke jeg skulle ta med kjæresten ut for å spise middag en dag. Tenkte på italiensk restaurant, gjerne en som er litt romantisk kanskje? Noen som vet om noen bra i Oslo sentrum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 25. mai 2007 #2 Del Skrevet 25. mai 2007 Gå inn på www.artoftaste.no, der kan du søke på resturanter etter ønske. F.eks da italiensk mat og romantisk stemning. Jeg har dessverre ingen tips selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotten Skrevet 25. mai 2007 #3 Del Skrevet 25. mai 2007 San Lorenzo i Vika-buen har veldig bra italiensk mat til en fornuftig pris. Kanskje ikke ultra romantisk, men lokalet er ikke akkurat passe stort, og et av hjørnebordene kan sikkert være romantisk nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2007 #4 Del Skrevet 27. mai 2007 Lotten skrev: San Lorenzo i Vika-buen har veldig bra italiensk mat til en fornuftig pris. Kanskje ikke ultra romantisk, men lokalet er ikke akkurat passe stort, og et av hjørnebordene kan sikkert være romantisk nok. Veldig enig, digger den restauranten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 27. mai 2007 #5 Del Skrevet 27. mai 2007 Baltazar i Kirkeristen har veldig god mat, bra service og hyggelig stemning. http://www.baltazar.no/ Ikke kjempebillig, men bra når man vil unne seg en ekstra hyggelig kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2007 #6 Del Skrevet 27. mai 2007 Santinis i Tordenskioldsgate 23 i Oslo sentrum er en grei familiresturant for hverdags-italiensk og for "stakk-bare-innom-miidag". Alt er ekte italiensk, også interiøret. Prisene er vennlige og maten er mer enn akseptabelt god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 27. mai 2007 #7 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg liker også Santinos, men liker filialen ved sentrum politistasjon bedre (like ved gunerius). Har hatt romantiske middager der, jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå