Gå til innhold

Charlottes dager


Gjest CharlotteYork

Anbefalte innlegg

Gjest CharlotteYork

Jeg ser alle andre her skriver så flittig i sine dagbøker, så jeg må vel gi det et forsøk :)

Kan ikke love at jeg vil klare å skrive jevnlig her, men litt innimellom holder vel lenge?

Må innrømme at jeg er litt sjokkert over hvor voldsomme svar jeg får her. Har i lengre tid vært her som gjesteleser, så å bli mottatt på den måten overrasket meg en tanke. Nå er jeg uansett ikke en person som så lett lar meg knekke av misunnelige personer som åpenbart ikke evner å se ting fra flere sider, dem om det ;)

Min kjære datter fikk altså hull i ørene sine i dag. Da jeg ringte moren min i etterkant var hun ikke så blid, men det er jo ikke hun som bestemmer. Uansett skal vi dit i helgen og så snart hun ser hvor pent det ble endrer hun seg nok tenker jeg.

Orket ikke svare mer i den diskusjonen jeg startet, men bet meg merke i en som nevnte plastisk kirurgi - at det var så mye verre enn hull i ørene. Vel er det noe mer krevende og risikofylt, men min niese fikk en "nose job" av min søster og svoger da hun fylte 16. Den var klumpete og rett ut fæl og hun er mye søtere nå. Direkte vakker er hun ikke uansett, men det hjalp ihvertfall på helhetsinntrykket! :) Nå blir jeg vel halshugget her tenker jeg, så jeg får avslutte med å fortelle at etter frisørbesøket og cafeturen i dag ga jeg 100 kroner til Frelsesarmeen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...