Tristessa Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Jepp! Svetter mye mer enn ellers. Bruker ultrapultrasterk deo og må huske å drikke mye i varmen for å unngå å bli totalt dehydrert.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Har ikke opplevd mer svette enn ellers, men desverre har denne medisinen gitt meg nedsatt sexlyst og dårligere forbrenning
ehv61 Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Jeg mener også at jeg svetter mer etter at jeg begjynte med Cipralex.Har brukt dem i mange år nå.men svetter ennå. Legen påsto at det ikke kom av den,men står ikke det i pakningsvedlegget at bruk kan gi økt svette?
Quirky Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2007 Noen her som er gode på å tyde felleskatalogen og kan finne ut om det er symptom? Ikke at jeg har noen tvil. Og jeg vurder å bytte.
Gjest vimse Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Fra felleskatalogen om cipralex: Hud: Økt svette. Svette er en vanlig bivirkning ved bruk av SSRI-preparater.
Quirky Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. juni 2007 Fra felleskatalogen om cipralex: Svette er en vanlig bivirkning ved bruk av SSRI-preparater. Jeg overså visst det i felleskatalogen. Noen som vet om noen ssri-preparater som ikke har denne bivirkningen? Det er fryktelig sjenerende.
Gjest Silmarill Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Forferdelig plagsomt, særlig nå i denne varmen.Jeg har gått på Cipralex siden 2001 og det er like ille enda
Gjest vimse Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 Jeg vet ikke om SSRI-medikamenter som ikke kan gi økt svetteproduksjon, men det kan du fint sjekke på felleskatalogen.no
lillesky Skrevet 8. juni 2007 #11 Skrevet 8. juni 2007 Har du gått på dem lenge? Mulig det er bivirkninger som vil gå over etter omlag 4 uker.
Quirky Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 9. juni 2007 Jeg har gått på dem i en 3 års tid, og det er samme helvete hver gang det blir varmt. Spesielt når jeg var i Sør-Europa i fjor, utrolig pinlig å gå og renne.
Quirky Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 9. juni 2007 Jeg fant ikke svetting som bivirkning på Fontex (Prozac). Kanskje jeg skal prøve den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå