Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen opplevd det?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Svetter mye mer enn ellers. Bruker ultrapultrasterk deo og må huske å drikke mye i varmen for å unngå å bli totalt dehydrert.

Gjest Gjest
Skrevet

Har ikke opplevd mer svette enn ellers, men desverre har denne medisinen gitt meg nedsatt sexlyst og dårligere forbrenning

Skrevet

Jeg mener også at jeg svetter mer etter at jeg begjynte med

Cipralex.Har brukt dem i mange år nå.men svetter ennå.

Legen påsto at det ikke kom av den,men står ikke det i pakningsvedlegget at bruk kan gi økt svette?

Skrevet

Ja jeg svetter mye av cipralex :frustrert:

Skrevet

Noen her som er gode på å tyde felleskatalogen og kan finne ut om det er symptom? Ikke at jeg har noen tvil. Og jeg vurder å bytte.

Gjest vimse
Skrevet

Fra felleskatalogen om cipralex:

Hud: Økt svette.

Svette er en vanlig bivirkning ved bruk av SSRI-preparater.

Skrevet
Fra felleskatalogen om cipralex:

Svette er en vanlig bivirkning ved bruk av SSRI-preparater.

Jeg overså visst det i felleskatalogen. :sjenert:

Noen som vet om noen ssri-preparater som ikke har denne bivirkningen? Det er fryktelig sjenerende.

Gjest Silmarill
Skrevet

Forferdelig plagsomt, særlig nå i denne varmen.Jeg har gått på Cipralex siden 2001 og det er like ille enda :forvirret:

Gjest vimse
Skrevet

Jeg vet ikke om SSRI-medikamenter som ikke kan gi økt svetteproduksjon, men det kan du fint sjekke på felleskatalogen.no :)

Skrevet

Har du gått på dem lenge? Mulig det er bivirkninger som vil gå over etter omlag 4 uker.

Skrevet

Jeg har gått på dem i en 3 års tid, og det er samme helvete hver gang det blir varmt. Spesielt når jeg var i Sør-Europa i fjor, utrolig pinlig å gå og renne.

Skrevet

Jeg fant ikke svetting som bivirkning på Fontex (Prozac). Kanskje jeg skal prøve den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...