Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Har vært så kvalm og uvel i flere dager nå, idag måtte jeg holde meg hjemme fra jobben. 16 mai kastet sønnen min opp hele natten, men ble bra igjen til dagen etter. Han har hatt gul diare siden, men er i fin form. jeg merker at jeg er ustabil i magen, igår hadde jeg mase luft, stinkende luftavgang og idag er jeg som sagt kjempe kvalm og uvel. Trøtt og sliten, ligger rett ut. men det kommer ingenting den ene eller andre veien. huff. Bor i Akershus, nord for Oslo. Er det noe virus som går? sist jeg fikk omgangssyken var jeg kvalm i 5 dager før det brøt ut, så er litt redd for det også.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Det går magsjau nå ja. Både spying og diare.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Glemte å si det har vart i ca 7 dager nå og jeg er ikke gravid.
honey21 Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Jeg var kvalm i ca 10 dager til det endelig sluttet for et par dager siden. Følte meg skikkelig kvalm hver dag, såpass kvalm at jeg nesten kastet opp, men ikke kastet opp likevel. Slitsomt det der. Jeg kjøpte også "kvalmepiller" på apoteket. Det var noen urtegreier som inneholdt mynthe og ingefær tror jeg. Det hjalp litt på meg, så du kan kanskje prøve det.
honey21 Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Venninnen min hadde også noen magesjau-greier med oppkast forrige uke, så det er nok noe som går ja.
Devana Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 Jeg har også hatt noe rart den siste uken...Kastet opp en dag og etter det har jeg egentlig gått sånn småkvalm og uvel. Er masse som går nå.
-Fisken- Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 Har hatt diaré siden lørdag. Første dagene lå jeg rett ut i tillegg med feber, nå er jeg bare litt slapp. Men fortsatt oppblåst og vondt i magen, diareen har ikke gitt seg helt den heller. Så er nok noe som går ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå