Gå til innhold

making a baby


vonnie

Anbefalte innlegg

:hallo:

tenkte jeg skulle leage meg en dagbok for å skrive ned en del tanker, tror jeg trenger det.

Litt info om meg og min/vår prøving!

Jeg er 25 og min samboer er 29. Vi har prøvd å få barn nå i snart 2 år.

Har vært gjennom ca 3 enkle pergo kurer og 1 dobbel. ( har litt dårlige eggløsninger) og på den dobble kuren ble jeg gravid og lykken var stor. :tommel:

gleda meg til å få mage og begynnte å titte på møbler til barne rommet, men jeg ville ikke kjøpe noe før etter 3 mnd.

Var på ultralyd i uke 13, ville ha en tidlig ultralyd pga hormon kur og muligheten for tvillinger. Gledet oss velgi til ultralyd og vi slappet mer av siden de 3 mnd var over. Derfor ble det en skukkelig nedtur da legen sa at hjertet ikke slo og at det så ut til at det hadde stoppet i uke 8. ( 5 uker tidligere ). Jeg hadde ikke noen symptomer på SA eller MA. Så det ble en utskraping dagen etter. og etter 14 timers venting på sykehuset og 2 timer ca til utskarping dro jeg hjem igjen uten nurket i magen.

Og her sitter jeg 2 uker etter og må forberede meg på og begynne prøving igjen. Vi har bestemt oss for å prøve uten hormoner først for å se om vi kan klare dette på egenhånd. har jo hørt at kroppen er mer villig til å bli gravid igjen når den først har vært det.

Gleder meg til å begynne å øve igjen. Samboern må bare bli kvitt influensaen slik at han får puste :sjenert:

Håper jeg kan bruke denne dagboka til å lufte litt tanker og følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Kardemomme

Heisann :vinke:

Legger igjen en liten hilsen til deg. Blir spennende å følge med her. :)

Har selv mistet i uke 12 og vet hvor grusomt det er. Håper dere får klaff fort.

:klem: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...