vonnie Skrevet 24. mai 2007 #1 Del Skrevet 24. mai 2007 tenkte jeg skulle leage meg en dagbok for å skrive ned en del tanker, tror jeg trenger det. Litt info om meg og min/vår prøving! Jeg er 25 og min samboer er 29. Vi har prøvd å få barn nå i snart 2 år. Har vært gjennom ca 3 enkle pergo kurer og 1 dobbel. ( har litt dårlige eggløsninger) og på den dobble kuren ble jeg gravid og lykken var stor. gleda meg til å få mage og begynnte å titte på møbler til barne rommet, men jeg ville ikke kjøpe noe før etter 3 mnd. Var på ultralyd i uke 13, ville ha en tidlig ultralyd pga hormon kur og muligheten for tvillinger. Gledet oss velgi til ultralyd og vi slappet mer av siden de 3 mnd var over. Derfor ble det en skukkelig nedtur da legen sa at hjertet ikke slo og at det så ut til at det hadde stoppet i uke 8. ( 5 uker tidligere ). Jeg hadde ikke noen symptomer på SA eller MA. Så det ble en utskraping dagen etter. og etter 14 timers venting på sykehuset og 2 timer ca til utskarping dro jeg hjem igjen uten nurket i magen. Og her sitter jeg 2 uker etter og må forberede meg på og begynne prøving igjen. Vi har bestemt oss for å prøve uten hormoner først for å se om vi kan klare dette på egenhånd. har jo hørt at kroppen er mer villig til å bli gravid igjen når den først har vært det. Gleder meg til å begynne å øve igjen. Samboern må bare bli kvitt influensaen slik at han får puste Håper jeg kan bruke denne dagboka til å lufte litt tanker og følelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 9. juni 2007 #2 Del Skrevet 9. juni 2007 Heisann Legger igjen en liten hilsen til deg. Blir spennende å følge med her. Har selv mistet i uke 12 og vet hvor grusomt det er. Håper dere får klaff fort. fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå