Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Jeg er relativt slank, men har plutselig lagt på meg... på magen nesten bare. det er ikke akkurat pent. men i går fikk jeg plutselig litt noia, for jeg ser jo gravid ut!! den står ut liksom. men jeg hadde mensen i forrige uke... og har ingen andre symptomer, så kan vel ikke være det?? så ble jeg plutselig redd for at det kan være en svulst eller noe. jeg har jo som sagt ingen symptomer, men magen min har blitt stor. er hard å ta på og står ut, så jeg begynner jo å lure litt... har ikke lagt på meg så mye ellers på kroppen...
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Hei du Jeg har akkurat samme problemet, er ikke gravid og spiser, drikker, gjør ikke noe utenom det jeg alltid har gjort. Etter hva jeg har lest på veven kan forstørret mage (oppblåst?) komme av mangt, så jeg skal til legen til uka og høre om han kan si meg hva som skjer. Og da skal jeg finne ut hvordan den kan bli vanlig igjen og når den blir det skal jeg juble!
Frk Johansen Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Har vel ikke noe godt råd annet enn å spise masse fiber, drikker mye vann, ta deg en skikkelig løpetur ute i det fri uten noen som hører deg og slipp luften ut!! Har sånn av og til selv, og etter en drøy halvtimes joggetur er magen igang igjen og jeg kan fly på toalettet nesten et par dager så er den like fin igjen. Vet ikke om det er noe godt svar, men det virker slik på meg, er jo ikke noe moro å se ut som man er 5 mnd på vei så jeg skjønner godt du er fortvilet. Lykke til i alle fall!
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 Jeg opplever akkurat samme greie nå. Magen er stooor, ordentlig gravid-mage. Men graviditetstesten var negativ, og jeg får mensen som vanlig. Ikke har jeg forstoppelse, magesmerter eller noe slikt heller. De siste to-tre ukene har magen blitt enda større. Ser ut som jeg er i femte måned. Og jeg er tynn ellers... Nei, nå skal jeg til lege og undersøke hva dette kan være.
Gjest Bond Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Har vel ikke noe godt råd annet enn å spise masse fiber, drikker mye vann, ta deg en skikkelig løpetur ute i det fri uten noen som hører deg og slipp luften ut!! Har sånn av og til selv, og etter en drøy halvtimes joggetur er magen igang igjen og jeg kan fly på toalettet nesten et par dager så er den like fin igjen. Vet ikke om det er noe godt svar, men det virker slik på meg, er jo ikke noe moro å se ut som man er 5 mnd på vei så jeg skjønner godt du er fortvilet. Lykke til i alle fall! Fiber kan faktisk gjøre magen veldig oppblåst for noen.. snakker av erfaring Ikke så gøyt da man prøver å spise sunt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå