La_Reina Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Jeg skal kjøpe meg ny printer og lurer på hva jeg burde se etter i en laserprinter. Er det noen som har noen anbefalinger å komme med? Jeg har også blitt fortalt at laserprintere er billigere i drift enn en vanlig printer pga kostnadene med blekkpatroner. Stemmer dette?
Hobgoblin Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 De er forsåvidt billigere i drift. Tonere koster litt de og, men varer mye lenger. Det viktigste er å se på hva slags behov du har: Skal du skrive ut mye, skal du skrive ut farver, trenger du tosidig utskrift...? Har på jobb (lite kontor!) en Dell 3110cn. Veldig fornøyd med den, men den tar jo litt plass. Og så er det "blekere" farver på den enn en blekkskriver...
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Laserprintere pleier å være billigere i drift, ja. Det fins fargelasere også, vil tro de er noe dyrere i drift siden det er tre tonere, ikke en i disse. Har du en god blekkskriver ved siden av kan du jo la den ta seg av fotoutskriftene, blekk er fortsatt bedre til foto. Laser er uovertruffen til vanlig daglig bruk, dvs utskrift av dokumenter/websider/epost osv. Spør deg selv om du egentlig har bruk for fargeutskrifter til 90% av din bruk..
Gjest Deception Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Vi kjøpte akkurat en billig laserskriver til hjemmebruk, fordi vi fant ut at det stort sett er svart-hvitt-utskrifter av større dokumenter vi har behov for. Skriveren er fra Brother, og kostet 1000 kroner på Binders. Det eneste negative er at den ikke takler nettverk, men jeg synes det går helt greit å koble den i via USB-porten, også.
La_Reina Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2007 Takk for svar! Jeg skal for det meste bruke den til å skrive ut artikler og egne oppgaver så da er vel en vanlig svart/hvitt laserprinter like greit. Takk skal dere ha!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå