Tralla la Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Jeg klarer bare å legge inn ett bilde av meg selv på min Facebook-profil. Hvordan kan jeg legge inn flere? Går det an å gjøre det uten å måtte opprette album av dem først?
Gjest Mrs. Potter Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Du kan vel legge de til under profilbilder tror jeg.
Tralla la Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2007 Det trodde jeg også, men hvordan? Jeg finner bare noe som heter "Profile picture" under "Edit profile" og der kan jeg bare hente opp ett bilde, og det er hovedbildet.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Hvis du går inn på profilbildet,så videre på change profile picture,så kan du legge til bilder. det profilbildet du har blir ikke slettet,det blir liggende under profilbilder
Karamell Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Når du endrer profilbildet ditt blir de gamle profilbildene dine liggende. Ellers må du lage album. Men det er da greit er det ikke?
Tralla la Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. mai 2007 Jo. Skjønte det nå. Ser at det står at bilder jeg legger til blir liggende i Profile pictures. Men jeg får ikke sett dem selv. Jeg finner ingen steder og gå inn og se dem og evt. fjerne noen i etterkant.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 Du finner de rett og slett ved å trykke på profilbildet ditt.
Leonessa Skrevet 25. mai 2007 #9 Skrevet 25. mai 2007 Går det ikke ann å lage et album, og "tagge" deg selv? Det kommer jo under andres profilbilder hvis jeg tagger noen....? Eller...? :sjenert?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå