CeeCee Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Ja, sier seg vel selv. Jeg skulle svare på en mail, men måtte avbryte så jeg lagra den, men den ligger ikke i Lagrede elementer!! dette er Gmail. Kan jeg på noen måte finne det frem igjen? Mener at alt man skriver på Internet blir lagret en plass, men hvor finner jeg dette? På forhånd 1000 takk! Fortvilet -CeeCee-
Gjest Reven Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Du skal ha ei mappe som heter "Utkast". Se der.
CeeCee Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2007 (endret) Den er toooooooom Endret 23. mai 2007 av CeeCee
Gjest Reven Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Da må du nesten prøve søkefunksjonen i Gmail. Finner du den ikke da, så er den borte. Det kan hende du sedte den i stedet for å lagre?
CeeCee Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2007 (endret) Da må du nesten prøve søkefunksjonen i Gmail. Finner du den ikke da, så er den borte. Det kan hende du sedte den i stedet for å lagre? Nei, sendte den ikke og ingenting dukker opp når jeg søker Mente at IE lagret alt man skrev på nettet og at jeg slik kunne finne det tilbake.. Endret 23. mai 2007 av CeeCee
Gjest Reven Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Nei, sendte den ikke og ingenting dukker opp når jeg søker Mente at IE lagret alt man skrev på nettet og at jeg slik kunne finne det tilbake.. Det gjelder bare skjemaer, søkefelt osv, blant annet tittelfelt i forum. Tekstfeltet i Gmail (og innleggspanelet i her på KG, bl.a.) er ikke et sånt skjema, og takk for det. (Synd i ditt tilfelle, men bra mht sikkerhet)
CeeCee Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. mai 2007 Det gjelder bare skjemaer, søkefelt osv, blant annet tittelfelt i forum. Tekstfeltet i Gmail (og innleggspanelet i her på KG, bl.a.) er ikke et sånt skjema, og takk for det. (Synd i ditt tilfelle, men bra mht sikkerhet) Pokkern!!!!!!!!!! Jaja, da får jeg vel skrive de flere 1000 ordene om igjen..... Jeg som hadde formulert meg så bra og alt.. :grine:
Gobi Skrevet 24. mai 2007 #8 Skrevet 24. mai 2007 Pokkern!!!!!!!!!! Jaja, da får jeg vel skrive de flere 1000 ordene om igjen..... Jeg som hadde formulert meg så bra og alt.. :grine: Ett tips kan jo være å skrive mailen i ett annet program som for eks word, og så når du er ferdig med teksten og er fornøyd, så kopierer du bare teksten over i editoren til Gmail. .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå