CeeCee Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Hvorfor må man etter 1. juni betale (49 kr. pr. mnd.? ) for å ha MSN på mobilen??? Det er jo gratis å ha den på PCen.. Hva er forskjellen???? Så at dette gjaldt Djuice abnm, men det har jeg ikke.. Regner egentlig med at man må betale for det over hele linja, men er det noen steder man kan få det gratis? Jeg har Chess abnm..
wind-up bird Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 (endret) ifølge djuice sine hjemmesider skal det ikke koste noe før etter 1. september. Grunnen til at det kommer til å koste penger er fordi det inkluderer all trafikk du sender via messenger. Edit: du har jo chess, så da gjelder jo ikke djuice sine tilbud.. Regner med du betaler for datatrafikk du sender hos chess. Edit2: angående at det er "gratis" med messenger på pcen: Det koster jo penger å bruke messenger på pcen og, siden noen må betale for internettlinjen du bruker. Det er det samme med mobiltelefoni, programmet er gratis, men det koster noe å sende trafikk over GPRS (du må altså betale for "linjen" der og..) Endret 23. mai 2007 av wind-up bird
CeeCee Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2007 ifølge djuice sine hjemmesider skal det ikke koste noe før etter 1. september. Grunnen til at det kommer til å koste penger er fordi det inkluderer all trafikk du sender via messenger. Edit: du har jo chess, så da gjelder jo ikke djuice sine tilbud.. Regner med du betaler for datatrafikk du sender hos chess. Edit2: angående at det er "gratis" med messenger på pcen: Det koster jo penger å bruke messenger på pcen og, siden noen må betale for internettlinjen du bruker. Det er det samme med mobiltelefoni, programmet er gratis, men det koster noe å sende trafikk over GPRS (du må altså betale for "linjen" der og..) Ja, er klar over at jeg må betale for traffikken.. La nok inn dette innlegget litt for kjapt.. Dvs. uten å sjekke alt... Jeg trodde nemlig at alle måtte betale for MSN, og at denne "månedsprisen" kom i tillegg til prisen på traffikken. Har også funnet ut at jeg får MSN gratis hos Chess og kun betaler for traffikken.. Hastverk er lastverk.... Hehe!
wind-up bird Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Ja, er klar over at jeg må betale for traffikken.. La nok inn dette innlegget litt for kjapt.. Dvs. uten å sjekke alt... Jeg trodde nemlig at alle måtte betale for MSN, og at denne "månedsprisen" kom i tillegg til prisen på traffikken. Har også funnet ut at jeg får MSN gratis hos Chess og kun betaler for traffikken.. Hastverk er lastverk.... Hehe! Ja, tingen med djuice er at når de skal betale et fast månedsbeløp så inkluderer det trafikken, i motsetning tar ikke chess forhåndsbetalt for trafikken.
CeeCee Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2007 Ja, tingen med djuice er at når de skal betale et fast månedsbeløp så inkluderer det trafikken, i motsetning tar ikke chess forhåndsbetalt for trafikken. Ja, jeg forsto det etterhvert, men de sa ingeting om det i den reklamen jeg såg, så jeg antok at man måtte betale kun for å ha det på mobilen... Det er godt noen kan opplyse meg! Hehe!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå