Cr@sh Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 ... koster det noe? Jeg kan ikke finne noe om det før jeg må registrer meg, og jeg vil ikke registrere meg før jeg vet noe om en evt. kostnad... Kan noen hjelpe?
Gjest Matsui Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 I hvilken sammenheng ønsker du å registerere deg? Dersom det er snakk om medlemsskap hos Start/Dagbladet, så koster det som Cata sier ingenting. Da får du vel også e-post og hjemmeside også. Slik det var tidligere, så var det slik at for å kunne bruke FTP opp mot webserveren i forbindelse med hjemmesiden, så måtte man "låse opp" for andre ISPer ved å sende en tekstmelding til start. Mener den koster rundt 10 kroner eller noe sånt, og det er et engangsbeløp. Hvordan det er nå vet jeg ikke så mye om, men jeg er fortsatt Start-medlem uten at jeg bruker tjenestene deres så veldig mye. Start.no er en av de få norske tjenestene som tilbyr gratis hjemmeside med støtte for PHP, og det er også grunnen til at jeg fortsatt har et hjemmeområde hos dem. Kjekt å ha en lekegrind og dumpingplass for diverse skript
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå