Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Saken er den da, at jeg må på GU i morgen, for første gang i mitt liv, og jeg har helt fullstendig noia! Jeg har hatt en del ekle opplevelser med en lege da jeg nettopp kom i puberteten(han kommenterte kroppen min veldig mye, og det var veldig mye om hvor fin truse jeg hadde og at jeg hadde lagt på meg siden sist osv.) Jeg tror egentlig ikke han jeg skal til i morgen oppfører seg sånn, men jeg vil ikke at han skal se på underlivet mitt og tenke "æsj" eller noe annet. Dessuten er han jo mann, hvilket gjør alt ufattelig mye verre! Også er jeg livredd han skal finne sånn.. MANGE ting som er feil(siden jeg ikke har vært der før). Alle sier at det ikke er så ille som jeg skal ha det til og at han helt sikker er profesjonell og sånt, men jeg syns det er kjempe ekkelt at noen andre enn kjæresten min i det hele tatt skal se meg naken, uansett hvor profesjonell han er! er det NOEN som kan si NOESOMHELST som kan få meg til å ikke grue meg så mye?
Gjest Tweek Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Jeg har vært 2 ganger frivillig (bare for å sjekke om jeg har noen sykdommer). Første gang gruet jeg meg dritmye akkurat sånn som du, bare at jeg ikke har hatt sånn opplevelse med lege tidligere. Jeg hadde lovt å dra med veninne derfor var det ikke likeenkelt å vri seg unna. Jeg husker jeg grudde med hele dagen og var sikker på at hun kom til å syntes underlivet mitt var ekkelt, og jeg dusjet og barberte meg rett før så jeg var sikker på jeg var ren. Men da jeg kom dit var jeg overrasket over hvor profesjonel hun var. Det var jo fortsatt veldig rart å spre beina mens hun kikket inn, men jeg var glad jeg hadde vært der etterpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå