Gjest tivoli1 Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Har vært plaget med dette i tre omganger de siste to mnd. Har brukt salve og stikkpille. (Scheriproct) og det har gitt seg etter endt kur. Nå har jeg blødninger igjen og lurer på om jeg kan begynne på stikkpiller enda en omgang. Eller kan det gå over av seg selv? Har time hos fastlege om en uke, men lurer på om det er noe jeg kan gjøre nå. Begynner å bli ganske plagsomt..
Gjest Alou Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Hvis det fortsetter etter gjentatte kurer, kan du spørre legen om du kan bli henvist til sykehus og få operert de bort. Det er et kjapt og ufarlig inngrep. Ellers så finnes det jo andre merker du kan prøve. Spør legen din om andre typer.
Gjest tivoli1 Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Jeg trodde ikke det fantes andre typer. Legen sa at det helt sikkert ble borte med Scheriproct. Og nå blør jeg så mye at jeg må bruke bind. Har hørt at det er svært smertefullt å operere bort hemoroider.., så vil nødig gjøre dette:(
Gjest Gjest_Thomas_* Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Det finnes en rekke metoder og behandle hemoroider på. Mange prøver slaver og stikkpiller i dyre dommer uten hjelp. men noen har og gode resultater. Mange synes det er flaut og går derfor ikke til lege før det har blitt et langt større behandlings problem. se nettsiden her: www.hemoroider.no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå