Gå til innhold

Sesongavslutningen på frustrerte fruer


Gjest milkyway

Anbefalte innlegg

Gjest DyneTryne

Nei fy og fy! Hvordan kan de bare kutte der? Edie hang seg! (der får dere for å lese innlegg merket med spoiler ;D )

Og bryllupet til mike og susan var så fint! Og hva er det bree driver med? Hoho! Nei, jeg håper sesong 4 kommer snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den ene av fruene

Hehe, det var egentlig et såkalt retorisk (?? :ler: ) spørsmål, bare sånn for å vise hvor grønn jeg er når det gjelder denne serien... Men nå vet jeg hva en av dem heter også!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Jeg må aldri se sesite episode før jeg legger meg :(

Det var kjempetriiiiiiist :grine:

Stakkars gaby som har den mannen og mora til lynett var hard!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tweek

Edie er jo fet :-D alle fruene har jo sitt ;)

Men det var så trist når hun grein og skreik etter carlos, har aldri sett henne sånn :(

Tenk på sønnen til edie da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, var det sesongavslutningen??? Jeg fikk ikke med meg at det ikke kommer flere episoder denne sesongen! Neii! Kan ikke slutte sånn! Kan ikke tro at Edie hang seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var så trist når hun grein og skreik etter carlos, har aldri sett henne sånn :(

Tenk på sønnen til edie da :(

Huff, så stygg hun var når hun grein! Sambo mente det skulle bli moro å se henne i HD, hehehe...

Og sønnen hennes ser hun jo bare to uker (?) i året allikevel :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

jeg GREIN da susan og mike giftet seg! Hvor kommer denne mykheten fra? :ler: men det var så fint, og de er så fine sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Men de var fine! Og det minnet om frieriet :-D

Sambo måtte faktisk også se da jeg så på det bryllupet :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ble sjokkert jeg også! Trodde Bree hadde større sjanse enn Edie for å henge seg!

Man kan se et 4 minutters sammendrag av siste episode her: http://abc.go.com/primetime/desperate/

Trykk på den videoen som heter Your Desperate Season Finale Moment!. På slutten ser du hvem som henger seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, hun overlever sikkert. Hun har nok festet skjerfet feil eller noe, sånn at Carlos kan redde henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke.. Jeg ser ikke klippet dere snakket om! Edie henger seg?? Når jeg trykker på season finale, får jeg opp klippet der Carlos og Edie lager barn? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest DyneTryne

Klippet? Det er jo hele episoden jeg har sett hvor jeg så henne henge seg. Hvis ikke jeg gikk glipp av at noen faktisk la ut et klipp da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

honey21 la jo ut et klipp :)

Men aimee, det viser det på begynnelsen fordi det er jo oppsummering ;) Hengingen ser du helt på slutten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Meij :)

Jeg vet at Edie ikke dør :) Leste om det på internett på wikipedia ;) Edie er kul nok hun, men noen ganger er hun for frekk .. Men vil ikke at hun skal dø for det .. Bra hun ikke gjør det da :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...