Gjest Lille Du Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Hei; Ønsker å hive meg på husarbeidstrådene ved å lage min egen. Noen som er med? (lager liste over ting å gjøre nå) Lille Du
Gjest Lille Du Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Hei igjen; Det så ikke ut til at noen ville være med på denne husarbidstråden forrige gang. Men håper på nye deltakere nå;-) Jeg begynner nå med å lage en liste over hva jeg skal gjøre i dag. Kommer tilbake med første jobb senere Lille Du
Gjest Lille Du Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Nå er listen klar; jeg begynner med rydding i stua, spisestuen, kjøkken, gang. Bli med da vel! Lille Du
Susannah Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Jeg kan være med! I dag; - male et strøk til på kommode - male et strøk til i gang (er midt i et oppussingsprosjekt) - vaske opp -støvsuge soverom og bad -vaske bad -henge opp klær
kamela Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Heng deg på i den som allerede er her da vel, alltid plass til nye der :-D
Susannah Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 Heng deg på i den som allerede er her da vel, alltid plass til nye der :-D Hvor er den?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå