Gjest Embla s Skrevet 7. mars 2003 #1 Del Skrevet 7. mars 2003 Tenkte først å lage en avstemning, men da hadde mange bra byer blitt utelatt.. Min desiderte favoritt by er Barcelona. I norge må svaret bli... Trondheim, muligens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 8. mars 2003 #2 Del Skrevet 8. mars 2003 valkenburg i nederland (en middelalderby) er superkoselig :D husk; v uttales f, ingen valker her gitt hihi falk altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 8. mars 2003 #3 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg har en teori om at i tillegg til alle de byer vi ikke liker, de vi liker og de mer eller mindre forelsker oss i, så finnes det for alle èn by som du bare vet at du kommer til å komme tilbake til - en by som blir din på en helt annen måte enn alle andre byer. Min by er Roma: Første gang jeg var der bare visste jeg at jeg kom til å komme tilbake dit, og neste gang føltes det på underlig vis som å komme hjem. Èn eller annen gang skal jeg bo i Roma, ikke bare på ferie, men bor der. Jeg bare må Amsterdam har også en helt spesiell plass i mitt hjerte, og i Praha gikk jeg konstant og kløp meg i armen fordi det var så uendelig vakkert. Men altså: Roma for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 9. mars 2003 #4 Del Skrevet 9. mars 2003 Favorittby utenlands er Praha, i Norge må det bli Trondheim på meg også. Liker meg veldig godt der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 9. mars 2003 #5 Del Skrevet 9. mars 2003 Barcelona og Stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2003 #6 Del Skrevet 9. mars 2003 KRISTIANSUND N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 9. mars 2003 #7 Del Skrevet 9. mars 2003 Stavanger.........siden jeg bor der. Bucuresti, fordi det er en helt sinnsyk by Vancouver Glasgow Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mars 2003 #8 Del Skrevet 9. mars 2003 Praha! Fantastisk vakker by, med fantastisk stemning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2003 #9 Del Skrevet 10. mars 2003 Av de byene jeg har vært i er favorittene Stavanger (NM) og Firenze. Den styggeste byen jeg har vært i er Belfast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2003 #10 Del Skrevet 10. mars 2003 Hvis jeg bare skal nevne en by, tror jeg det må bli Tallinn. Andre fine byer jeg har vært i: Mexico City, Praha, Amsterdam, Brugge (i Belgia) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lyna Skrevet 10. mars 2003 #11 Del Skrevet 10. mars 2003 Reykjavik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 10. mars 2003 #12 Del Skrevet 10. mars 2003 Utrolig mange kule byer, i Norge også; vil spesielt fremheve min hjemby Tromsø (he he), dessuten Bergen og Ålesund (jugendbygningene). Stockholm er flott, Paris er vidunderlig, Firenze er et eventyr, men skal jeg velge meg ut den aller mest spesielle; ingen tvil: AMSTERDAM!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 10. mars 2003 #13 Del Skrevet 10. mars 2003 Salzburg i Østerrike! Mozarts fødeby. Deler av "Sound of music" ble også spilt inn her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 10. mars 2003 #14 Del Skrevet 10. mars 2003 Helt enig med deg Lisa- Beth; Barcelona og Stavanger (men er noe partisk da jeg bor i Stavanger). Disse to er favorittene, men jeg synes også at London og Minneapolis er topp :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 10. mars 2003 #15 Del Skrevet 10. mars 2003 Min favoritt by er Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå