Gjest Gjest_Linnie_* Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Heihei... Jeg lurte på om dere har noen forslag til hvordan vi kan få litt mer variasjon og spenning i sexlivet vårt... Sexen vår er egentlig ganske så vanlig.. Vi holder helst på i senga elelr i sofa'n, misjonær, bakfra, rir, anal, til tider massasjeoljer.. Men thats it.. Hva annet er det å variere med med mindre det er noe "sært"? Vi er ikke keen på matsex osv. Heller ikke rollespill eller "kostymer" ol. :S Hva gjør andre normale folk for å få litt variasjon?
trønderrock Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Hva med ute i friluft eller et sted med enn viss sjanse for å bli "fersket"?
Liskat Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Bondage? Bruk av klyper, fjær, og diverse andre ting som gir en litt annen stimulans enn vanlig sex? Vare å bruke fantasien!
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Heihei... Jeg lurte på om dere har noen forslag til hvordan vi kan få litt mer variasjon og spenning i sexlivet vårt... Sexen vår er egentlig ganske så vanlig.. Vi holder helst på i senga elelr i sofa'n, misjonær, bakfra, rir, anal, til tider massasjeoljer.. Men thats it.. Hva annet er det å variere med med mindre det er noe "sært"? Vi er ikke keen på matsex osv. Heller ikke rollespill eller "kostymer" ol. :S Hva gjør andre normale folk for å få litt variasjon? Hva er normale folk? Gjør det som faller naturlig
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 En bedre ide enn å handle i en nettbutikk som ingen noensinne har hørt om og som man ikke vet noenting om seriøsiteten til, er vel å kikke innom kondomeriet, erotikknett.no eller cupido... da vet man ihvertfall at man blir tatt godt hånd om. Uansett, det ligger endel artikler med sextips på kvinneguiden under sex & samliv... vil tror du kan finne ett tips eller to der. Om ikke det holder så vet jeg at det finnes ganske mange tips på erotikknett.no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå