Gjest Coolaid Skrevet 24. mai 2007 #41 Skrevet 24. mai 2007 Jeg hadde vært nede på kne med tungen ute, lenge før hun visste ordet av det....... Men det til å tenke på...om situasjonen var motsatt... vet at mange kvinner ville reagert med avsky og kommentarer om at en slik handling er kvinneundertrykkende osv.... Dette er handler om å kjenne sin partner...
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2007 #42 Skrevet 25. mai 2007 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=267685 Likestilling? Hmmm...
Jalp Skrevet 25. mai 2007 #43 Skrevet 25. mai 2007 Likestilling? Hmmm... I den tråden du viser til, var de fleste kvinnene som svarte ganske positive. Rett skal være rett. På den annen side så viste det seg også at for noen så er mannens seksualitet ganske skitten, og ikke sett på med særlig positive øyne. At en av partene viser at han vil ha sex, kan tolkes som sexpress er ikke særlig lystelig lesning. Jeg lurer på hvor disse holdningene kommer fra?
Gjest Mann 42 Skrevet 17. juli 2007 #44 Skrevet 17. juli 2007 Jeg hadde jublet. Elsker å slikke fitte, og gjør det så ofte og lenge som jeg kan. Faktisk hadde det vært helt topp om hun bare hadde satt seg på ansiktet mitt uten å si noe
Gjest Bjarne Gran Skrevet 17. juli 2007 #45 Skrevet 17. juli 2007 ..dersom jenta deres kom inn i stua eller på soverommet etter en dusj, bare i ført et håndkle, kastet dette og sa "slikk meg!!!"...? :kaffe: Eg hadde vel sagt anten.... "Klart det!" eller "Klart eg gjør det, om eg får barbere deg først"
Gjest David John jr. Skrevet 17. juli 2007 #46 Skrevet 17. juli 2007 Jeg hadde blitt såret, redd, og grusomt sint. Hun er min motpart, og skal IKKE utsette meg for sexpress som dette. Forhold handler jo om respekt. Jeg ville IKKE godtatt dette, og antakeligvis tatt ut skillsmisse med en gang. Hva for en syk, pervers, unormal person kunne funnet på å gjøre noe så frekt? Dette er den beste ironien jeg har lest her inne på lenge !!!! ... Ja ja kvinner ... har dere en kommentar kanskje?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå