Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2007 #21 Skrevet 21. mai 2007 Hva hadde dere damer gjort hvis mannen deres gjorde det samme? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=267685
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2007 #22 Skrevet 21. mai 2007 ..dersom jenta deres kom inn i stua eller på soverommet etter en dusj, bare i ført et håndkle, kastet dette og sa "slikk meg!!!"...? Hadde sagt: pokker nå drømmer jeg igjen ! Så hadde jeg våknet opp, hatt frokost i ensomhet, og gått på den kjedelige jobben min, der det ikke fins ei eneste dame..
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2007 #24 Skrevet 22. mai 2007 Hadde sagt: pokker nå drømmer jeg igjen ! Så hadde jeg våknet opp, hatt frokost i ensomhet, og gått på den kjedelige jobben min, der det ikke fins ei eneste dame.. Jobber du i et styre?
trønderrock Skrevet 22. mai 2007 #25 Skrevet 22. mai 2007 Hva hadde dere damer gjort hvis mannen deres gjorde det samme? Det er det allerede spurt om i en tidligere tråd, som denne tråden er en oppfølger av...
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 22. mai 2007 #26 Skrevet 22. mai 2007 Jeg hadde blitt såret, redd, og grusomt sint. Hun er min motpart, og skal IKKE utsette meg for sexpress som dette. Forhold handler jo om respekt. Jeg ville IKKE godtatt dette, og antakeligvis tatt ut skillsmisse med en gang. Hva for en syk, pervers, unormal person kunne funnet på å gjøre noe så frekt?
Gjest Tore Trygve Ulven Skrevet 22. mai 2007 #27 Skrevet 22. mai 2007 Blir nødt til å dusje før jeg skal legge meg i kveld kanskje.... Og...? Tore Trygve Ulven, hindret av oppkast i går...
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2007 #30 Skrevet 22. mai 2007 Jobber du i et styre? ?? Det er jo i styrene man finner damer. Han jobber sikkert på "gølvet".
Gjest Don Giovanni Skrevet 22. mai 2007 #31 Skrevet 22. mai 2007 ..dersom jenta deres kom inn i stua eller på soverommet etter en dusj, bare i ført et håndkle, kastet dette og sa "slikk meg!!!"...? Jeg hadde blånektet helt til hun satte seg på ansiktet mitt
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2007 #32 Skrevet 22. mai 2007 Jeg hadde spurt hvor hun ville bli slikket.
Gjest Gjest på gølvet Skrevet 22. mai 2007 #33 Skrevet 22. mai 2007 ?? Det er jo i styrene man finner damer. Han jobber sikkert på "gølvet". Befinner meg vel nærmere gølvet, ja.. Det er ett "fint" gulv da, ikke noe "betonggulv-på-mekanisk-verksted", men det er sjelden det blir tråkket på av kvinnelige ansatte, desverre.. ..nei, dette er ikke noe tulleinnlegg, bare for å nevne det !
Gjest Robin Hood Skrevet 22. mai 2007 #34 Skrevet 22. mai 2007 ..dersom jenta deres kom inn i stua eller på soverommet etter en dusj, bare i ført et håndkle, kastet dette og sa "slikk meg!!!"...? ta og bøy bena rundt nakken og slikk deg selv
Gjest Pussylover Skrevet 23. mai 2007 #35 Skrevet 23. mai 2007 Hva ville dere gutter ha sagt.. ..dersom jenta deres kom inn i stua eller på soverommet etter en dusj, bare i ført et håndkle, kastet dette og sa "slikk meg!!!"...? What took you so long..? I'm game!
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2007 #36 Skrevet 23. mai 2007 Får svare for min mann da. Han hadde slikket meg i ca to minutter, så hadde han skiftet fokuset til at jeg suger han. For det er liksom litt mindre jobb for han, stakkars. Dessuten "kan" han ikke slikke, mener han...hm...kanskje fordi han sjelden gjør det?
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. mai 2007 #37 Skrevet 23. mai 2007 Får svare for min mann da. Han hadde slikket meg i ca to minutter, så hadde han skiftet fokuset til at jeg suger han. For det er liksom litt mindre jobb for han, stakkars. Dessuten "kan" han ikke slikke, mener han...hm...kanskje fordi han sjelden gjør det? Kanskje han blir sliten i kjevene? Dere kan jo ta 69 ern så får begge noe
Trampe Skrevet 23. mai 2007 #38 Skrevet 23. mai 2007 (endret) Tråden er ryddet Trampe -mod- Endret 23. mai 2007 av Trampe
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2007 #39 Skrevet 23. mai 2007 Jeg ville tenkt at det var for godt til å være sant, og fortsatt å se på tv.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2007 #40 Skrevet 24. mai 2007 selv om dette er er tulleinnlegg: Jeg hadde spist henne opp! På sofaen! Hardt og lenge
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå