Gjest vimselot Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Har Norton antivirus på pcen og får opp melding om å fornye nå eller senere. Hvor mye koster det? Er det for ett år jeg fornyer antivirusprogrammet? Tidligere har jeg unngått å betale fordi jeg hadde en bankforbindelse der antivirusprogrammet var gratis, men ikke nå...
Gjest Bøllefrøet Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Jeg vet ikke hvor mye det koster, men samboeren min jobber innen IT, og han sier at Norton er det verste man kan ha. Last heller ned AVG, det er gratis, og visstnok mye bedre.
Gjest vimselot Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Hm. Jaa... men hvor finner jeg AVG (takk for svar forresten) ?
Gjest vimselot Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Takk for svar. Jeg skal snakke med en venn om det før jeg bestemmer meg, er usikker på hva jeg begir meg inn på...er så vant til Norton og har aldri tenkt alternativt...
Gjest Bøllefrøet Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 Takk for svar. Jeg skal snakke med en venn om det før jeg bestemmer meg, er usikker på hva jeg begir meg inn på...er så vant til Norton og har aldri tenkt alternativt... For meg er det hvertfall veldig mye mindre problematisk. Hadde alltid masse problemer med pc'en når jeg hadde Norton, men nå har jeg ikke det.
Gjest Matsui Skrevet 21. mai 2007 #7 Skrevet 21. mai 2007 (endret) Pass i hvert fall på å fjerne Norton skikkelig før du installerer noe annet. Og ja, det er en helvetes jobb. Hadde Norton for noen år siden. Den ressurskrevende og irriterende møkka der skal ikke inn på maskinen igjen. AVG Free som gratisalternativ kan anbefales også fra min side. NOD32 skal også være bra, men denne må du betale for. Endret 21. mai 2007 av Matsui
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2007 #8 Skrevet 21. mai 2007 Panda antivirus da, samme gate som norton eller?
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2007 #9 Skrevet 21. mai 2007 Pass i hvert fall på å fjerne Norton skikkelig før du installerer noe annet. Og ja, det er en helvetes jobb. Prøvde du med denne her ?
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2007 #10 Skrevet 21. mai 2007 Panda antivirus da, samme gate som norton eller? Panda skal visst ikke være så gæern, Panda Antivirus 2007 inneholder også en AntiSpyware del.. Absolutt ikke så ressurskrevende som Norton ihvertfall, det skal jo noe til..
Gjest Matsui Skrevet 22. mai 2007 #12 Skrevet 22. mai 2007 (endret) Prøvde du med denne her ? Å jada. Heller ikke den fjerner alt søppelet. Det vil fortsatt ligge rester av Norton spredd utover hele Windows. Men det verktøyet du refererer til fjerner sannsynligvis nok til at du ikke vil få problemer med installering av et annet antivirusprogram. Endret 22. mai 2007 av Matsui
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2007 #13 Skrevet 22. mai 2007 Å jada. Heller ikke den fjerner alt søppelet. Det vil fortsatt ligge rester av Norton spredd utover hele Windows. Men det verktøyet du refererer til fjerner sannsynligvis nok til at du ikke vil få problemer med installering av et annet antivirusprogram. Norton er mao like seiglivet som de fleste virus.. ? Fantastisk !
Fam Skrevet 23. mai 2007 #14 Skrevet 23. mai 2007 Jeg holder en tommel opp for Avast ! Jeg har selv hatt Norton tidligere, og kan bare si: aldri mer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå