Gå til innhold

Oppga passord...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Grønn_*
Skrevet

I et svakt øyeblikk var jeg så dust at jeg skrev inn passordet til begge mailadressene, så facebook kunne søke etter om kontaktene mine var på facebook... Jeg VET dette er helt idioti og gjøre, og fatter ikke helt at jeg har gjort det, men spilt melk osv...

Spørsmålet mitt er nå, jeg har endret passordet på begge mailadr mine, men er det nok?? Bør jeg skifte mailadresser i tillegg?? Kejnner jeg blir litt paranoid her nå.. Overalt leser jeg du må ikke oppgi passord, men det står ikke hva de gjør med det/hva som kan skje..

:grine: Lesson learned, that's for sure...

Videoannonse
Annonse
Gjest Matsui
Skrevet (endret)

Uten det riktige passordet så skal det mye til før noen klarer å logge seg inn på kontoen din i hvert fall. Jeg regner med at du har husket å lage et "robust" passord?

Litt kjedeligere er det kanskje at du ved å gjøre dette, uten å spørre først, har gitt fra deg e-postadressene til alle dine venner i kontaktlisten til Facebook. Disse ligger nå godt plantet i Facebooks databaser.

Har også venner som har gjort dette med mine mest fortrolige e-postadresser, og det gjør meg mektig irritert.

Endret av Matsui

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...