Gå til innhold

Dagboken


Gjest Peppa

Anbefalte innlegg

Gjest Peppa

Var det noen som såg den?

Synest det var en veldig bra film,

men er det noen som vet hva den heter på engelsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så den ikke i går, men har sett den før. den heter The Notebook, og er nyyydelig! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fantastisk film. Begynte å se den mest fordi jeg ikke hadde noe bedre å finne på, men så ble jeg mer og mer gira. Min kjære lurte på hva jeg hadde sett på da jeg hulkende overfalte ham da den var ferdig. (Litt lettrørt, ja.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den på dvd, men selv ble jeg kjempeskuffa. Har jo hørt så mye om den, folk skryter så masse om den, så jeg hadde skyhøye forventinger. Den svarte ikke til forventningene mine dessverre. Jeg elsker slike filmer, så det er i grunn litt rart.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også hørt mye om denne filmen, men jeg synes den var drita dårlig. Jeg er mest skuffa over meg selv over at jeg satt der gjennom hele makkverket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Har sett den tidligere, og synes den er kjempeskjønn. Jeg liker vanligvis ikke den type filmer så veldig godt, men synes denne var ganske fin. Skal også sies at jeg har en liten forkjærlighet for Ryan Gosling, så det kan kanskje ha noe med saken å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gørrkjedelig og kunne brukes som onsdagsfilm på tv Norge for min del. Sett den pga ble sendt på et fly en gang. Desverrre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...