Gjest silkesvarten Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 hei vår sønn har nontendo ds... pg vi ønsker å kjøpe nintendo ds lite til vår datter som har blitt spillegal .. kan man koble disse 2 maskinene sammen? slik at de kan spille ilag?
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Så lenge det er et spill man kan spille to player på så går det. Ds'ene er nemlig trådløse. Det står bakpå pakken om det er toplayer på spillet eller ikke.. Finnes også to symboler.. Er det bilde av to ds'er, en med hvit skjerm og en med svart skjerm betyr det at kun en trenger spillet, men er det bilde av to svarte ds'er må begge ha spillet..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå