Helen Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 De fleste steder jeg er innom er helt normal men VG.no og Google siden har det blitt så stor skrift på. VG var en del større enn vanlig i går men i dag er den helt enorm. Google er ikke så veldig mye større, egentlig er det greit med større skrift, men jeg skjønner ikke hva jeg har gjort eller hva jeg skal gjøre for å få den normal igjen :klø:
Gjest Reven Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Prøv å taste - mens du holder nede Ctrl-tasten.
Helen Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2007 Det skjedde ingenting da jeg prøvde det. Det er litt rart for all reklamen på siden er normal det er bare artiklene som er store. De er så store så de står hulter til bulter der og helt uleselige fordi de ligger over hverandre.
murray Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 Du skal dra skrollehjulet på musa nedover mens du holder inne ctrl.
Helen Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2007 Nå ble det normalt Prøvde først å scrolle nedover med ble det enda værre, men da jeg prøvde oppover ble det normalt. Både VG siden og Gooogle siden ble normale. Takk for hjelpen
Gjest Gjest_Bindy_* Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Det skjedde ingenting da jeg prøvde det. Det er litt rart for all reklamen på siden er normal det er bare artiklene som er store. De er så store så de står hulter til bulter der og helt uleselige fordi de ligger over hverandre. Jeg sliter med det samme på vg sin side på laptopen min. Bruker ikke mus på den. Prøvde likevel å bruke "oppskriften", men det lyktes ikke å få det bedre. Hva gjør jeg feil?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå