Gå til innhold

Marmaris


Gjest Lanyah

Anbefalte innlegg

Gjest Lanyah

Kan dere ikke fortelle meg om Marmaris? Dere som har vert der. Er det langt over til Rhodos? Koster det mye?

Hvordan er EGENTLIG prisene der? (tror dere det holder med 3000,-) Utelivet? Maten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Piper

Jeg tror det er noen timer over til Rhodos, men er litt usikker.

Marmaris er et veldig fint sted, litt grønnere enn Alanya.

Vi brukte ca 1500 dagen, men da var vi fem stykker. Nå har ikke vi vært der på noen år, så prisene kan være høyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nylig vært i Marmaris og det er en 50 min. båttur over til Rhodos og den koster 50 Euro.

Jeg syns ikke det var spesielt billig der. I middag ligger på 15-20 lire (1 lire = ca.5,-kr)

1 flaske vin på restaurant ligger på 25-40 lire. 1 øl ligger på 3 lire, 1 omelett ca 6 lire. Så jeg syns ikke det var spesielt billig. Vi var to stykker og brukte nok 8 000 kr på en uke.

Utelivet er bra der, men det er nok litt mer by-ferie enn det vi egentlig var ute etter. Restaurantene og barene ligger tett som hagel langs strandpromenaden, og det er aldri lengre enn 50 meter til nesten sted uansett hvor i byen du befinner deg.

Dersom du skal reise i nærmeste framtid er det fortsatt grønt og fint der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lanyah

Tusen takk for svar!

Vi reiser en gjeng på 6 stykker, 28. juni! Vi gleder oss masse, òg alle er like spente. For vi har aldri vert der.

Høres bra ut med utelivet! Vi kommer til å feste natta lang hele uken...

Vi skal forresten bo på Mar Soleil, tror jeg det hette! ;)

Endret av Lanyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marmaris har et helt supert uteliv.

Og om dere skal feste mye, må dere ta turen innom Bar Street.

Der tar det helt av hver kveld :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Gjest shakira boom
Det var godt å høre, nå gleder jeg meg bare enda mer! :)

hei marmaris er knall.kjempe mye kuule og billige klær..gull er under halv pris her hjemme.maten er knall...jeg bruker rundt 800 dagen,uten shopping.jeg og en vennine drar 25 juni.ha en topp ferie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...
Gjest Gjest_Jasmine_*

Det er omtrent en time til Rhodos, og koster ca 330 kr ;) ... Du burde få med deg vannsporten, basarene , tyrkisk aften og spa ;) Utelivet er fantastisk, enda bedre i Rhodos :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Rhodos i sommer å tok denne ferjen over. Helt greit, maten her kjempe god, litt slitsomt med selgere som fortølger oss da...

Tror dere vil stor-trives.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...