Gå til innhold

Jeg kunne aldri tenkt meg sort dildo

Anbefalte innlegg

Gjest Penisstrømpebukse
Skrevet

Rart det der med dildoer. Jeg kunne aldri hatt en sort dildo, enkelt og greit fordi jeg tenner ikke på mørkhudede. jeg er selv blond og hvit. Jeg vil kun ha hudfargede eller grønne.

Jeg lurer på om noen har en god forklaring på hvorfor det er slik. hva er det som gjør at vi tenner på det ene , men ikke det andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I tillegg til lyshuda menn, så tenner du altså også på grønne romvesenmenn? :hoho:

Endret av Mirabella76
Skrevet

det verste er at når jeg leste tråden så ble jeg sittende å tenke... og konklusjonen ble at jeg ikke kunne tenke meg dette selv :forvirret:

jeg kunne heller ikke tenke meg en "ikke arisk" (forferdelig uttrykk men det beskriver godt) sengepartner, rett og slett fordi jeg ikke tenner på det.

hjelpes.... dagens selvinnsikt

Skrevet
hjelpes.... dagens selvinnsikt

Selvinnsikt? Jeg kaller det å møte egne fordommer.

Når det er sagt så kan jeg ikke si at fargen på en plastdings er avgjørende for noe som helst. Når det gjelder partner så tenner jeg på mennesket og ikke på fargen, kanskje jeg kan kalles heldig.

Skrevet

Det har kanskje mer med hva man er vant til, å gjøre ?

Skrevet

Jeg har en stor svart vibrator, og synes den er helt herlig...Tenker ikke over fargen på dildoene når jeg kjøper dem.

Skrevet (endret)
Selvinnsikt? Jeg kaller det å møte egne fordommer.

nja... jeg vil ikke kalle det en fordom å ha et tenningsmønster som ikke reagerer på enkelte mennesker, noen ting kan man faktisk ikke bestemme selv.

det blir jo som å si at alle kan tenne på overvektige selv om det beviselig er feil (og nei, jeg mener ikke dette som noe annet en et eksempel).

Endret av minienthe
Skrevet (endret)

Jeg ser ikke helt sammenhengen mellom dildofarger, og hva man tenner på av menn. Selv kan jeg ikke fordra hudfargete dildoer, jo mer naturtro de prøver å se ut, jo eklere er de, i mine øyne. Så jeg foretrekker de med rare former og fancy farger. Men det er jo ikke noe jeg kan overføre til hva jeg tenner på av menn, og virkelige peniser skal jo helst være naturtro.

Endret av Eir
Gjest Camelia
Skrevet
Jeg kunne aldri hatt en sort dildo ... Jeg vil kun ha hudfargede...

Fnis. Hvilken hudfarge har sorte, da?

Skrevet
Fnis. Hvilken hudfarge har sorte, da?

:legrine::klappe:

Gjest DyneTryne
Skrevet

Jeg kunne aldri tenkt meg en dildo som ikke smiler (lille bille/busy bee/skildpaddesaken). Vi er alle forskjellige! :--D

(jeg liker å føle meg i godt selskap, og ikke med en surmulende stum dildo, ikkesant)

Gjest gjest mann 40
Skrevet

Hva med en glassdildo, så ser dere deres egen farge?

Skrevet

Er det slik at dere først tar frem dildoen, for så å tenne på den??

:klø: Trodde man først ble kåt, og SÅ dro fram dildoen jeg... :briller:

eller??

Ser det for meg.... dritkåt dame som drar frem dildoen... nei pokker, feil farge... turn off... :rulle:

Skrevet

eller??

Ser det for meg.... dritkåt dame som drar frem dildoen... nei pokker, feil farge... turn off... :rulle:

:ler:

Gjest Gjest_mann 40_*
Skrevet

Tydeligvis en del her som assossierer dildoen med en ekstra pikk. Det skal jeg ha i tankene neste gang fruen finner fram sin.

Skrevet
Jeg ser ikke helt sammenhengen mellom dildofarger, og hva man tenner på av menn. Selv kan jeg ikke fordra hudfargete dildoer, jo mer naturtro de prøver å se ut, jo eklere er de, i mine øyne. Så jeg foretrekker de med rare former og fancy farger. Men det er jo ikke noe jeg kan overføre til hva jeg tenner på av menn, og virkelige peniser skal jo helst være naturtro.

helt enig, synes hudfargede, og gjerne sånne med "hudfølelse" altså myke og rare, er skikkelig ekle...

For meg er dildo en dildo, det er ikke en penis og sier ingenting om hva jeg tenner på av mannfolk. (men hadde ikke hatt noe problem med verken sort dildo eller sort partner, det er mannen det kommer an på, ikke fargen hans.)

eller??

*flirer* jepp... ser det klart for meg!

Selv trodde jeg også at man gjerne FØRST ble kåt, SÅ tok frem dildoen.. ikke at man så dildoen og ble råkåt på den.. men det er meg da..

Gjest glamourgirl
Skrevet

Nå bruker ikke jeg dildo, men vibrator.

Jeg har en rosa, og en i som ser ut som noe fra en James Bond film i gull og krmt, noen andre...

Fargen har ingenting å si, men om den er god til sitt formål.

Når det gjelder ekstra pikk, som en gjest skrev over her, så er vel en dildo en ekstra pikk, på mange måter, mens en vibrator er noe mer enn det.

Skrevet
Jeg kunne aldri tenkt meg en dildo som ikke smiler (lille bille/busy bee/skildpaddesaken). Vi er alle forskjellige! :--D

(jeg liker å føle meg i godt selskap, og ikke med en surmulende stum dildo, ikkesant)

he he, jeg har en sånn grønn bille og ikke fanken om jeg kommer til å ta den ut av pakka :ler:

Gjest Tweek
Skrevet (endret)

Jeg vil ikke ha en som ser ut som en penis-klone. Jeg bruker vibrator, men friske farger som blå, grønn osv er jo finere en standar hudfarge :lol:

Endret av Tweek
Gjest Piper
Skrevet
nja... jeg vil ikke kalle det en fordom å ha et tenningsmønster som ikke reagerer på enkelte mennesker, noen ting kan man faktisk ikke bestemme selv.

det blir jo som å si at alle kan tenne på overvektige selv om det beviselig er feil (og nei, jeg mener ikke dette som noe annet en et eksempel).

Tenner du på dildoen? For det er faktisk en dildo vi snakker om, selv om du tydeligvis ikke helt har forstått dette. Men enkelte må jo bare ha det inn med t-skje

Og jeg bryr meg fint lite om fargen på dildoen, for jeg tenner ikke på en dildo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...