Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har sett noe jeg ønsker å by på på Netthandelen.no.

Lurer bare på om det kommer noe i tillegg til prisen utenom porto og gebyr?

Og hvis jeg kjøper flere varer - betaler jeg flere porto også?

Gjerne noen kommentarer fra de som har handlet her - positive og negative...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lønner seg å kjøpe flere ting, for portoen er såpass høy. Betaler samme porto uansett inntil 6 ting hvis jeg husker riktig. Lenge siden jeg handlet der nå.

Var iallfall fornøyd med måten det ble gjort på.

Skrevet

Portoen/vekten varierer i.h.t. hva du handler og hva det veier. Når du har registrert deg, vil det komme opp en knapp du kan trykke på for å se hva frakten blir til ditt hjemsted for det aktuelle produktet. Kjøper du flere småting, vil ofte portoen forbli den samme p.g.a. systemet med minimumsporto.

Innenfor ett auksjonsdøgn, betaler du kun ett ekspedisjonsgebyr inntil seks varer.

Jeg har handlet en del derfra og har ikke hatt noen problemer. Vær oppmerksom på at det er mye "ræl" og at det fort kan bli dyrere enn i butikken hvis du glemmer å ta hensyn til porto og ekspedisjonsgebyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...