rusketulla Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Det ligger et hotell ved centralstationen i Gøteborg, det ligger over et kjøpesenter. Er det noen som vet hva det heter?
Gjest Walla Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Det ligger et hotell ved centralstationen i Gøteborg, det ligger over et kjøpesenter. Er det noen som vet hva det heter? Det ligger jo massevis av hoteller rundt Centralstationen, men tror du mener Hotell Europa, som ligger ved "Nordstan", det store kjøpesenteret.
Gjest loren Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Høres ut som du tenker på Scandic Europa ja =) Veldig greit hotell, bodde der flere ganger da jeg jobbet i Scandic
rusketulla Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2007 Takk for svar, det så ut som et fint hotell :-D Men det er nok ikke det jeg tenkte på. Det jeg tenkte på ligger oppå dette lille kjøpesenteret ved/på centralstationen, altså i etasjene over. De har egen inngang hvor man må ta rulletrapp opp til resepsjonen. Og så er det en del glassvegger så man kan titte ned på kjøpesenteret. Over plassen ligger et stort kjøpesenter. Noen som vet?
Germini Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Det heter First hotel G, liker det veldig godt. Tror det er et av de nyeste hotellene i Gøteborg. God standard
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå