Bente:) Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 (endret) Noen som har vært der og kan gi oss noen tips???? Endret 19. mai 2007 av Bente:)
FrøkenEnnå Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Har ikke vært der men skulle gjerne!! Heldiggris:) Det er faktisk en av de stedene jeg kunne tenkt meg å dra på bryllupsreise. Kjenner en som er der på bryllupsreie akkurat nå.
Bente:) Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2007 Har ikke vært der men skulle gjerne!! Heldiggris:) Det er faktisk en av de stedene jeg kunne tenkt meg å dra på bryllupsreise. Kjenner en som er der på bryllupsreie akkurat nå. Vi gleder oss skikkelig Kan du ikke spørre og grave noe fryktelig når personen du kjenner kommer hjem???? Og så fortelle det videre til meg
Brudeberta70 Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Heldiggris!!! Har ikke vært der, så kan ikke hjelpe. Men det ser jo kjempefint ut der da. Og de som har vært der sier det er veldig fint. Har liksom ikke hørt noe negativt derfra, for å si det sånn :-D
honning Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Dit skal jeg også!! Gleder oss vannvittig masse! Vi drar først til Sør-Afrika noen dager, og så videre til Mauritius 13.-14.juli eller noe sånt. Hvor skal dere bo Bente:) ? Og når drar dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå