Gå til innhold

Hva gjør man i ferier?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje et rart spm, men jeg har ikke hatt ferie på 4 år. Tidligere har jeg jobbet hver eneste sommerferie, og så har jeg tatt meg fri noen dager i løpet av året for spesielle anledninger eller kun for å slappe av. Men i år er jeg "tvunget" ut i ferie i hele 5 uker! Og lurer sånn på hva man egentlig skal bruke så mye fritid til?? :klø: Jeg skal reise bort en uke, men har ikke råd til å reise bort for lenger tid. Jeg har ikke venner jeg kan henge sammen med, så det jeg må bruke ferietiden til er aktiviteter for meg selv. Tenkte jeg kunne trene en del, se filmer, lese og pusse opp litt. Men dette er jo aktiviteter jeg får tid til når jeg er i full jobb også...

SÅ: forslag til ferieaktiviteter som er billige og man kan finne på på egen hånd? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lyst og pengar til å reise bort ei helg? Det går an å reise aleine - sjølv om terskelen kan vere høg fyrste gongane. Eg synest det er lettest når eg reiser til noko - kan glatt dra til København på konsert, til dømes, og overnatte og shoppe litt dagen etter, det går heilt fint an sjølv om ein er aleine.

Gå hytte-til-hytte-tur på fjellet? Då kjem du deg litt bort, og treffer hyggjelege folk. Mange går aleine!

Skrevet

Kanskje du kan begynne med en ny hobby som krever litt arbeid? Lære seg å sy eller brodere, finn en laang bokserie og les den. Bøker er favoritthobbyen min i hvertfall! Du kan gå turer hver dag og komme inn i en fin vane med å gjøre det. Jeg ville vært så mye ute som mulig når det er bra vær - dra med deg boken din på utekafe og les ivei over en god kaffe latte eller en type te du ikke har hjemme. Ellers kan du skrive ned alt du eier, eller ta bilder av alt, slik at du får det igjen på forsikringen. Det er litt av et prosjekt! Spiller du dataspill? Kjøp et nytt (bare ligg unna online-spillene, de er lette å bli hekta på). Besøk foreldrene dine kanskje?

Kos deg i ferien din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...