Gjest Trulselinemor Skrevet 31. desember 2007 #322 Skrevet 31. desember 2007 Godt nyttår! Håper 2008 blir et flott år for deg og dine! Jeg håper jeg kommer sterkere tilbake i 2008!
Gjest Madden Skrevet 25. januar 2008 #325 Skrevet 25. januar 2008 Innom med en kjempestor og sier at jeg tenker på deg og håper at ting går litt bedre!! Var så koselig å finne hilsen fra deg i dagboka..har mange ganger tenkt på å sende deg en sms...og det tror jeg jammen at jeg skal bli litt flinkere til å gjøre!! Ikke bare tenke på det!!! Håper du får en fin helg vennen!!
Gjest Trulselinemor Skrevet 4. mars 2008 #330 Skrevet 4. mars 2008 Innom med spor. Ikke så flink til å stikke innom dagboka de, men du er ikke glemt av den grunn. Håper alt er bra med deg og dine.
Gjest Madden Skrevet 12. mars 2008 #331 Skrevet 12. mars 2008 Håper alt står bra til i lille filleby! Tenker på deg!
bizzy Skrevet 17. mars 2008 #333 Skrevet 17. mars 2008 God påske vennen!!!! Håper jeg rekker å besøke deg en gang før dere flytter, men akkurat nå vet jeg ikke hvordan tiden fremover blir.. Men dersom vi beveger oss mot Gjøvik skal du være den første utenom mamma som vet Håper dere koser dere og får nyte litt påskeidyll!!! Stooor klem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå