Gjest Madden Skrevet 13. desember 2007 #301 Del Skrevet 13. desember 2007 Stakkar! Så for meg den forvirrede lille gutten som bråvåknet på helsestasjonen! :rødme: Lille skjønningen!!! Jeg kan tenke meg det er en utfordring å få gitt den aktive 1-åringen din øyedråper..jeg sliter selv med å få dryppet morsmelk i øynene på min plutt når han får øyekatarr! Jeg sikter og sikter med sprøyta, men han greier som regel å snu seg unna i avgjørende øyeblikk! Sprøyte morsmelk i tett nese er heller ikke så enkelt etter at han ble litt større! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #302 Del Skrevet 13. desember 2007 Fikk selvfølgelig aldri hvilt meg igår, så nå er jeg sliten etter totalt ti timer søvn på to døgn... Og som vanlig to døgn med full rulle... *fy meg å sitte her etter jeg etter planen skulle lagt meg..* Skriver mer i morgen eller i helgen, nattinatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 16. desember 2007 #303 Del Skrevet 16. desember 2007 Håper helga har vært litt bedre vennen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 16. desember 2007 #304 Del Skrevet 16. desember 2007 Huff, håper du har fått sovet og ladet litt batterier i helgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #305 Del Skrevet 16. desember 2007 Takk for hilsener! Travel helg gitt! Julegavehandel både fredag, lørdag og idag.. Bittelitt på fredag etter jobb, storhandel av julegaver og annet i går, julebord på kvelden, opp tidlig idag, razzia i heimen (på sambos initiativ ), julegavehandel på søndagsåpent, og middag hos naboen. Nå er alt lagt klart til i morgen, både av klær til store og små, barnehagebag, pakker som skal sendes (håper de kommer fram til jul), og jeg har akkurat vært ute i 17 minus og hentet ved. Gullet sover, sambo er fortsatt hos naboen, og nå skal jeg spise og stupe i seng. En hard uke i vente, og jeg ser allerede fram til avspasering på fredag Vosj så var helgen over! Mye styr, men også mye kos - idag har jeg og Gullet vært ute i snøen og lekt, var grøssekaldt men sol og deilig, og Gullet elsker å være ute, og storkoste seg med å kravle rundt i snøen. Og jeg koser meg minst like mye som han med å ake og base rundt i snø En smule hard snø riktignok I går fant jeg meg ENDELIG vintersko, så nå kan jeg parkere sommerskoene mine for en stund - av mangel på annet har jeg gått i tynne luftige eccosko med sånne hull i, sånne skikkelig sommersko, helt fram til nå. Og gjett om det var deilig å være varm på føttee da gitt! Endelig!! Nattinatt, og god uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 16. desember 2007 #306 Del Skrevet 16. desember 2007 Intens men koslig helg høres det ut som. Lykke til med de siste forberedelsene til jul! Reiser dere hjem? Og skal du til Fjellrypa på torsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #307 Del Skrevet 17. desember 2007 Hei Toblerone! Vært en fin helg, men litt intens ja.. Sliten idag, men men.. Skal legge meg tidlig tenkte jeg. Skal til Fjellrypa på torsdag ja, det er i hvertfall planen. Blir rett etter barnehagehenting etter jobb da, og før middag, så det blir en lynvisitt.. Håper vi sees!! Blr ingen jul hjemme nei, jeg jobber hele julen jeg, så vi må holde oss her. I dag har Gullet spist bæsj... :dåne: Jeg badet ham i kveld, og han storkoste seg som vanlig. Men før jeg skulle ta ham oppav vannet, snudde jeg meg vekk i ca tre sekunder for å ta smokken som lå bak meg, bare så jeg hadde den i bakhånd når han skulle oppav, og da jeg snudde meg tilbake så jeg at han satt med hånden i munnen og hadde noe guffe på hånden og noe guffe i vannet.. Første tanke var om han hadde kastet opp, men andre tanke kom før jeg hadde tenkt ferdig den første, og jeg bare tok hendene ut av munnen hans og så alt som fløt i badevannet - æsj æsj og dobbeltæsj... Gutten ble fornærmet og gren litt da jeg tok tak i hendene hans, men hallo??!! Spise sånntno *kvalm Ikke så greit å være liten tass og ikke skjønne så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #308 Del Skrevet 17. desember 2007 Heldigvis ikke mye han fikk i seg da, og han svelget det nok ikke ned.. Og jeg vasket ham grundig, fikk til og med klutevask i munnen ( ), i hvertfall litt *riste av meg tanken på det han gjorde...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. desember 2007 #309 Del Skrevet 17. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 17. desember 2007 #310 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg kommer vel i halv fire tida sånn ca, så kanskje vi ses så vidt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #311 Del Skrevet 18. desember 2007 Iss: Toblerone: Jeg jobber til tre, så må jeg innom barnehagen på veien, så jeg er vel der kvart på fire-fire, da sees vi nok! :D Sliten i dag, fy flate.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. desember 2007 #312 Del Skrevet 19. desember 2007 Goooood jul til deg og dine!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 20. desember 2007 #313 Del Skrevet 20. desember 2007 Tusen takk for veldig hyggelig besøk! Og god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 21. desember 2007 #314 Del Skrevet 21. desember 2007 Takk for i går, veldig koslig å se deg igjen! Riktig god jul til deg og dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 22. desember 2007 #315 Del Skrevet 22. desember 2007 Innom for å ønske deg og dine en koselig julefeiring og et riktig godt nytt år Tusen takk for nyydelig julekort vi fikk Håper vi ses snart, og hvis det skulle dukke opp en dag i romjula som dere har fri, så gi et lite hint da, for her har vi fri hele romjula begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 22. desember 2007 #316 Del Skrevet 22. desember 2007 Innom for å ønske deg god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 23. desember 2007 #317 Del Skrevet 23. desember 2007 Titter innom en lillejulaften morgen for å ønske deg og dine en fantastisk julefeiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. desember 2007 #318 Del Skrevet 23. desember 2007 Innom for å ønske deg og gutta dine en kjempefin jul! Håper at dere koser dere masse, og slapper godt av hele jula! Kjempeklem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 24. desember 2007 #319 Del Skrevet 24. desember 2007 Ønsker deg og dine ei koselig jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 24. desember 2007 #320 Del Skrevet 24. desember 2007 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå