Gå til innhold

Min dagbok

Epona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig å lese om de første skrittene :klappe:

Nå er det ikke lenge før han slutter å gå, og bare løper ;) Jørgen begynte med å løpe og har vel egentlig aldri sluttet med det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååhhh! Så gøy med det første skrittet!

Her blir det ikke noen gåing på en stund enda tror jeg, han har mer enn nok med å resie seg, og å ta noen skitt langs bordkanten. Men han blir flinkere og flinkere!

Jeg synes det er litt artig at du har lært Gullet å sette på vaskemaskinen jeg da! :fnise: Blir en bra mann av han der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayamor: Ja, ikke sant! :legrine:

Kiwii: Takk for hilsen! :klem:

Bizzy: Ja, det er vel sånn det blir! :ler:

Fjellrypa: Kjekt at dere kommer i helgen! :smilorange: Lenge siden sist!! Kan tenke meg Kyllingen har vokst litt. Gleder meg til å se dere :)

Prada: Jeg hadde vel noen bittesmå baktanker med vaskemaskinene, hehe ;) Neida! Men bare han får noen knapper å trykke på så er han i hundre! Bare synd han ikke alltid har tålmodighet til å vente på at jeg helelr i vaskemiddel og sånnt før han skal trykke på! :fnis:

Endelig noen minutter til å skrive litt dagbok igjen :) Travelt om dagen, med jobb, eksamenslesing, hus&hjem og ikke minst Gullet :rødme: Og pleiing av forholdet :love: Travle dager gir liten nettetid..

Nå er det eksamensinnspurt, og jeg kunne sagt mye om det, men det vil jeg ikke. For dette skal jeg klare tenk! :Nikke: Eksamen er på tirsdag.. Ordnet meg fri for å lese, fra og med i dag, men hele helgen har vi besøk (fordi noen blir gammel imorgen, vææææææ), så da blir det ikke mye lesing gitt...

Oppe ti over fem idag, sukk... Gullet sov hele natten, men kl 04.27 stod han i sengen og var våken... Jeg ville ikke stå opp så tidlig, og prøvde å legge ham igjen, men det gikk ikke, han sutret og klaget og til slutt begynte han å virkelig grine.. Og vi sa han måtte sove, og sambo "kjeftet" (når han sier "det er natt, legg deg til å sove" med litt streng stemme, så pleier Gullet å legge seg til), men heller ikke det hjalp særlig lenge. Jeg prøvde å legge ham igjen, og da kjente jeg at gutten var jo søkk våt... Det var det han prøvde å si... Jeg kjente ikke det første gangen jeg var borte hos ham.. Da var kl ti over fem, og da stod vi likesågodt opp, siden han måtte bytte klær og alt. Skikkelig dårlig samvittighet over at vi "kjeftet" på ham for å få nattero, og så var det jo noe i veien...

Og så er han så flink å gå!! Etter frokost idag var jeg ute på kjøkkenet for å finne efedrin til ham, og holdt på å helle på skjeen da jeg hørte noen rare dunk-dunk-lyder fra stuen. Og midt på stuegolvet spaserte Gullet med fjernkontrollen i ene hånden, og begge armene opp og fram for å holde balansen, mens han strålte som en sol der han gikk. Han gikk hele fem steg! Jeg balanserte en skje med hostesaft og prøvde å unngå å søle, mens tårene mine bare sprutet. Jeg blir så lett rørt, og jeg ble bare så kjempestolt av ham! :legrine: Og han elsker jo å få ros, og ble om mulig enda stoltere. Det er ikke så mye han går uten støtte, for det er både lettere og kjappere å holde seg i noe, eller krype. Men han går noen steg hver dag nå. :rødme:

Men nå må jeg lese, kl er jo straks ti!

Endret av Epona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN I DAG! :hoppe:

:bursdag:

Skulle så gjerne vært med og feire i morgen, men den dagen var dessverre opptatt hele dagen, og det ble bestemt for leeenge siden :forvirret:

Uansett; Kos deg masse både i dag og i morgen!

:klemmer:

Endret av Toblerone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi!! Tusen takk jenter!!! :bukke:

Ja idag er det bare å finne frem gåstolen, for idag er jeg passert de magiske 30 :fnise:

En helt vanlig morgen til tross for bursdag - tidlig opp, laget frokost til meg og Gullet, sambo suste tidlig av gårde, lekt med Gullet, levert ham i barnehagen, handlet, og hengt ut flagget selv når kl passerte ni. Sånn er det å være voksen! :fnise:

Nå skal jeg lese og ordne i stand til overnattingsgjester, og bake til i morgen når dagen skal feires med visitter. :)

Først: Lese

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen, og velkommen etter til de magiske 30...

Jeg har vært der i et par måneder alt... :fnise: Det går overraskende bra, men jeg merker jeg oppdager at jeg er voksen med jevne mellomrom.

Dessuten ble jeg plutselig liggende en dag med vond rygg. Det skjedde faktisk ikke så lenge etter dagen min. Følte meg skikkelig gammel da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klaske::sjenert: Å nei å nei å nei :klaske::sjenert: Hvordan i all verden kunne jeg glemme bursdagen din... Utrolig dårlig samvittighet! Men bedre sent enn aldri..;

GRATULERER MASSE MASSE MED VEL OVERSTÅTT RUND DAG!!!! :klem2:

Håper du hadde en finfin feiring vennen!!!!

Er så koselig å lese her inne, kjempeartig med Gullet som er blitt så flink til å gå!!! Håper du har husket å flytte alle knuselige familieklenodier i trygg høyde ;) De når nemlig mye høyere enn man skulle tro :Nikke:

Stor stor stor klem fra sørlandet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann vennen!!!

Håper det gikk strålende på muntlig eksamen i går!!!

Jeg har litt lesevegring for tiden... Vanskelig å snu en litt vond sirkel ;)

Håper alt står bra til med dere alle tre! Ikke lenge igjen til jul nå, og jeg gleder meg som en liten unge til å se Jørgen på juleaften nå som han skjønner litt mer. Men kan nok bli vanskelig å forstå at ikke alle pakkene er til ham :fnise:

Gleder meg også massevis til å se dere :klem1:

Stooooooor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden innom selv også.. :sjenert:

Tusen takk for hilsener alle dere som har vært innom! Og takk for gratulasjoner! :)

Gullet ligger og sover i vognen ute i snøværet, jeg har ryddert klart stuen så det går an å støvsuge golvet (her flyter det av leker nemlig, men ikke akkurat nå). Måtte en liten tur innom KG og da blir det noen ord her før jeg setter støvsugeren på.

Travle tider for tiden gitt.. Hadde overnattingsgjester hele helgen forrige helg. Så var det eksamensinnspurt og eksamen tirsdag. Det gikk bra, men ikke så bra som jeg hadde håpet og trengte - fikk 5 og gikk i hvertfall opp en karakter. Etter det har det vært full fart med jobb og hs og hjem og diverse, og i dag er endelig en dag å puste ut på. Har vært snill med arbeidsgiver og skal derfor jobbe i morgen, angrer på det nå..

Til uken skal vi ha besøk hele uken, så her går det slag i slag. Kjekt med besøk da!

Nei, nå får jeg stikke innom julekalenderen tror jeg! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...