Gå til innhold

Min dagbok

Epona

Anbefalte innlegg

Gratulerer med nytt jobbtilbud vennen min :klemmer: Blir spennende å høre hva du bestemmer deg for.

Slitsomt å være syk da og i tillegg jobbe. Håper formen bedrer seg raskt og at du får en fin søndag i dag :klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk takk, Shatika! Er spent selv, har bestemt meg 90% ;)

I natt sov Gullet hele natten!!! :klappe: Han gråt såvidt en gang, men det tror jeg var i søvne. Og så våknet han til vanlig tid, og etter ny "tidsregning" var jo det kl 5 da.. Fikk ham til å drøye det litt, og vi stod opp 05.20, som er det klokkeslettet jeg vanligvis må opp.

Jeg tror jeg skal hvile meg litt nå, for han sover søtt, og jeg får benytte sjansen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg er så tett i systemet - har kjempevondt i bihulene, skikkelig press... :( Nå er jeg SÅ lei av å være forkjølet, skikkelig heftig forkjølelse. Føler meg elendig.. :( Blir så sliten av det...

Klage klage... :sjenert:

Går vel over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Morgensol. :klem:

Ikke bedre idag.. :forkjola: Fortsatt like tett i bihulene, og det gjør VONDT. Men er bare forkjølelse, tok en CRP igår og den var normal. Men jeg er ikke i god form, og idag holder jeg meg hjemme. Har akkurat levert Gullet i barnehagen, så nå skal mor ligge på sofaen og gjøre seg frisk... Og lese pensum :lese:

De nye legge- og nattrutinene er virkelig vellykket! Gullet sover hele natten igjennom nå! :klappe: Men han er fortsattt på sommertid og våkner derforkvart på fem.. Klarte å holde ham rolig helt til halv seks idag også, da stod vi opp.

Kaldt ute idag, to minus nå, og verden er hvit av rimfrost. Med sol i tillegg så er det ganske fint! Vel, akkurat nå er det visst delvis skyet ser jeg, men var sol i sted.

I natt drømte jeg at jeg fikk baby, en liten jente som var misdannet, og de ville ikke la meg se henne, men jeg ville det selv og gjorde det likevel. Hun var bitteliten og veldig deformert. Lignet på den lille gutten som noen venner av oss mistet i sommer... :gråte: Kanskje var det han som egentlig dukket opp, er så vondt å tenke på synes jeg...

Ikke så rart at jeg tenker på babbyer i disse tider heller, når jeg tenker et år tilbake. Gikk og ventet og ventet med allverdens vondter i disse dager. Tenk at det er et år siden! Kan ikke helt fatte det.. Om en uke er Gullet 1 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er helt sprøtt hvor fort tiden går, Morgensol! Et år forsvinner på 1,2 3 liksom! :) Takk for hilsen, ha en kjempefin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellrypa: :klem: Kjekt å se deg her inne!

Har sittet og mimret litt, lest om disse dager i fjor i min gamle graviditetsdagbok.. Og lest om den siste tiden av svangerskapet, og gjennopplevd fødselen og alt. VAr en utrolig spennende tid, og så mange store ting som skjedde! Blir jo helt babysyk jo... :sjenert:

Enda ikke frisk, ikke bedre en gang... Nå er jeg lei av å være syk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgensol: Tusen takk!! :klem: Det var fint sagt! :)

Jeg sitter her og har en kake i ovnen, den er feridig 22.40. Baker til i morgen, da skal Gullet ha bursdagsbesøk. Han blir behørig feiret, både denne helgen og neste helg, og på dagen sin selvsagt. :)

Og jeg hoster og hoster... Blir jo aldri bra, nå er jeg virkelig lei! :kjefte: Vemmelig, slitsom tørrhoste om kveldene, som jeg mister stemmen av... Er så hes nå at det er såvidt jeg kan snakke..

Nå har jeg hatt ferie, herlig :hoppe: :juhu: Har ferie heeeele neste uke!!!

Ble ikke jobbbytte på meg. Stillingen skal ikke besettes likevel, pga omorganisering og nedskjæring. Skikkelig skuffet jeg.. :( Men fikk gode tilbakemld fra kollegaer som var veldig glad for det, for de ville ikke jeg skulle bli borte. Det var veldig godt å høre, det må jeg si. :)

Men nå må jeg sjekke kaken, og logge meg av og ta kvelden. I går la vi oss halv ni, sambo og jeg - såvidt jeg tør å si det til noen... :fnise: Helt utslitte av ukesvis med sykdom og slit, og gjett om det var godt å få litt skjønnhetssøvn!! Jaja, vi sov vel ikke bare heller da, det skjedde nok litt andre ting også :fnise: Godt var det uansett, :Hehe:

Nei, natta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veeeeet! :plystre: *men sladrer ikke* :)

Goood helg til deg og dine, Bizzy! Skulle ønske dere kunne kommet i barnebursdga imorgen... Men litt for langt unna til det ja... :klemmer:

Skulle veldig gjerne kommet i bursdag :Nikke:

Håper det kan passe at jeg kommer en tur når jeg er oppe på gjøvik for julen, har nemlig veldig lyst til å se dere igjen!!!!!!

Ha en flott helg og en knakenes koselig barnebursdag :gratulerer: :banantroll: :is::gave::bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå...jeg drømmer om å kunne gjøre begge deler jeg altså!! Både legge meg halv ni og :sengekos: !!! :fnise:

Tenk at den lille prinsen allerede er 1 år!! Helt utrolig! Tiden går bare så innmari fort....ukene flyr avgårde og jeg har mest lyst til å finne en pauseknapp..for disse dagene er så utrolig gode! :rødme: Skjønner godt at du blir babysyk av å lese i dagboka...det hadde jeg også blitt!!

Håper dere får en kjempeflott feiring og en god helg!!

Masse :klemmer: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bizzy og Madden: Takk for koselige hilsener! :klem:

Sitter her og er litt skuffet. Ble ingen barnebursdag. :(

Edit: Endret litt..

Endret av Epona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Om det er noen trøst, så er du ikke alene om å være i kjipt humør :forvirret:

Antakelig bedrer det seg vel for deg etter morgendagen og en heidundrande barnebursdag tenker jeg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissS: Folk hadde sine grunner, det var ikke at ikke de ville komme. De fleste gav beskjed med en gang de ble invitert, men det var noen som trakk seg rett før de skulle komme. Helt greit det, men det var bare så skuffende å lage til besøk når ingen kom. Gullet fyller et år på onsdag, men vi skulle feire det i helgen da. Neste helg blir det i hvertfall feiring. :)

Toblerone: Dumt med kjjipt humør da.. Håper dagen i dag blir bedre for deg! :klem: Blir bare noen som kommer innom idag, håper de får spist litt kake. Men barnebursdag blir det ikke, ingen småttiser..

Blir helt deppa av å komme på det, ,mest lyst å slette innlegget fra igår.. :( Høres vel ut som en venneløs tulling som inviterer og ingen kommer, men det er jeg ikke, altså! :fnise: JJa, ny dgan i gfår og GUll som kom inn her og ville på fanget, og som lukter bæsj og trykker vilt på tastaturet. :fnise: må på badet en tur og skifte bleie tenker jeg. Frokost etterpå.

Endret av Epona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt med feiring som ikke ble noe av. Skjønner at det var kjedelig. Håper dagen i dag har blitt bra, og at formen og humøret kommer seg.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...