Gå til innhold

Isdans


Donpedro

Anbefalte innlegg

Isdans har vel ikke akurat tatt helt av slik de trodde? Mange episoder uten at folk stemmes hjem, lite progresjon mm. Mye dødtid synes jeg, tviler på at man får se så mange flere sesonger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Violetta

Har jo vært noen uventede hendelser som har påvirket det. Synes det er flott å se på jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bortsett fra motorcrossføreren synes jeg programmet er kjedelig.. han er jo kjempeflink og morsom, og søtt at han stilte opp for å imponere kona, den rørte meg! :) vil egentlig ikke ha flere sesonger jeg nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det hadde vært bedre hvis de hadde hatt med flere par, da ville ikke konkurransen blitt så "stutt" når noen måtte trekke seg. Jeg synes de er kjempeflinke, og jeg liker dette mye bedre enn det danseprogrammet (som jeg ikke husker navnet på).

Dessuten så er det spennende, det er jo alltid fare for at noen faller. Jeg turte ikke se på da Dorthe gikk i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg turte ikke se på da Dorthe gikk i dag.

Jeg så det, det mye omtalte fallet fra noen uker siden. Ekkelt å se det. Så skikkelig stygt ut. Heldigvis gikk det bra. Synes det var tøft av Dorthe å komme tilbake i programmet, selvom hun tydelig var nervøs på isen. Man kan si mye om Dorthe, men hun har bevist at hun er tøff.

Endret av fuerza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det hadde vært bedre hvis de hadde hatt med flere par, da ville ikke konkurransen blitt så "stutt" når noen måtte trekke seg. Jeg synes de er kjempeflinke, og jeg liker dette mye bedre enn det danseprogrammet (som jeg ikke husker navnet på).

Dessuten så er det spennende, det er jo alltid fare for at noen faller.

Enig med deg. Dessuten synes jeg det er en større prestasjon av de som er med i forhold til de som var med på danseprogrammet. Kunstløp er jo MYE vanskeligere enn å lære seg å danse tango...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vanskelig å lære og de kan falle. Men bortsett fra det er det ikke mye variasjon...

Når man har en times program for å vise at 4 par sikal gå, så blir det mye dautid. Og veldig sårbart når noen må trekke seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skulle absolutt hatt flere deltakere med i programmet. Det er jo ingen som har gått ut de siste to ukene, og det synes jeg blir litt tåpelig. Om de hadde hatt med flere deltakere hadde vi kanskje sluppet all dødtiden, programmet hadde vært morsommere og mer variert å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt litt kjedelig ja, når de har vært uheldige med to av seks deltakere. Men når de først går på isen synes jeg det er kjempegøy å se på, de er jo så kjempeflinke og litt sånn søte klønete ;).

Heier på Ullevålseter jeg, han er jo så mye flinkere enn alle de andre!

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Jeg trodde dte skulle bli gøy, men syns det var litt kjedelig. Og enda kjedeligere når Dorthe røk ut.

Det var forresten helt forferdelig å se fallet til Dorthe. Det så vondt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns programmet er bra jeg. Større prestasjon å stå på skøyter enn å danse på et dansegulv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...