Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2007 #21 Skrevet 21. mai 2007 Kan jo alltids også ha den 'standard' med at man deles opp i lag også er det en og en fra hvert lag som skal tegne enten en sang eller film eller hva man enn vil, og først ferdig med å gjette alle vinner...
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2007 #22 Skrevet 21. mai 2007 Hvis de ikke tør danse uten å drikke alkohol, er du sikker på at de tør dumme seg ut i flaue selskapsleker? Og du kan vel tolke mangelen på hjelpsomme svar som at det antageligvis kommer til å bli litt kjedelig i bryllupet deres, ingen dans og leker som ingen synes er morsomme.
prinsessa Skrevet 21. mai 2007 #23 Skrevet 21. mai 2007 Jeg bare tenkte på en ting Dere skal ha 100 gjester i bryllupet deres, blir det ikke da litt vanskelig og organisere leker da? Min erfaring er at det er vanskelig å samle så mange mennesker. Så jeg tenkte da istedenfor at kanskje dere kunne leie inn noe standup komedie da blir jo mye latter og gøy uten at gjestene er redd for å "drite" seg ut.
Zarabie Skrevet 21. mai 2007 #24 Skrevet 21. mai 2007 miming kan være moro, lag flere lag og en bolle med lapper til voksne og en til barna..vi pleier å gjøre det i familien vår..er utrolig artig
liv Skrevet 21. mai 2007 #26 Skrevet 21. mai 2007 Hva med en spørsmålslek om brudeparet der forloverene skal gjette? Hvor godt kjenner de personen de er forlover for? Hva med en Adjektivhistorie? Legg ut et ark/bok der de som vil kan skrive inn et adjektiv og så får du noen til å dytte de inn i en historie som dere har laget på forhånd og så leser de den opp. Mimelek? SingStar/Karaoke?
Gjest vimse Skrevet 21. mai 2007 #27 Skrevet 21. mai 2007 Tråden er ryddet, se Kvinneguidens regler. vimse-mod
Gjest Revenka Skrevet 21. mai 2007 #28 Skrevet 21. mai 2007 Min søster var i et bryllup i fjor hvor brudeparet fikk spørsmål de måtte svare på. De ble satt rygg mot rygg, og de tok av seg begge skoene og holdt skoene i hendene, men byttet en slik at de hadde en av hver. Så ble de spurt spørsmål som hvem vasker opp, hvem roter mest osv. Meningen er å holde opp skoen til den man svarer. Er visst veldig morsomt når man mener forskjellige ting. De ser ikke hva den andre svarer, det er bare gjestene som gjør. Så kan man lage morsomme spørsmål som man vil stille som f.eks hvem som sjekket opp hvem. Jeg syns iallefall det er litt moro.
naley Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #29 Skrevet 21. mai 2007 Min søster var i et bryllup i fjor hvor brudeparet fikk spørsmål de måtte svare på. De ble satt rygg mot rygg, og de tok av seg begge skoene og holdt skoene i hendene, men byttet en slik at de hadde en av hver. Så ble de spurt spørsmål som hvem vasker opp, hvem roter mest osv. Meningen er å holde opp skoen til den man svarer. Er visst veldig morsomt når man mener forskjellige ting. De ser ikke hva den andre svarer, det er bare gjestene som gjør. Så kan man lage morsomme spørsmål som man vil stille som f.eks hvem som sjekket opp hvem. Jeg syns iallefall det er litt moro. Den er alt på lista, tror forloverne våre skal holde den. Den er liksom litt søt, vi skal ha den sammen med andre par som har vært sammen lenger, som foreldrene våre og besteforeldre. skal sammenligne hvem som er mest samkjørte
Gjest Bellatrix Skrevet 21. mai 2007 #30 Skrevet 21. mai 2007 Vi hadde quiz i bryllupet vårt. Delte alle inn i 6 lag og så skulle de svare på spørmål om meg og mannen, alt fra hvor vi møttes til hvilken farge han har på tannbørsten. Det var kjempevellyket.
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2007 #31 Skrevet 22. mai 2007 Dere skal vel ha musikk, i det minste? Folk trenger jo ikke danse, men bakgrunnsmusikk i seg selv gir ofte en løsere stemning og mindre "pinlig taushet". Det må jo nødvendigvis bli en del organisering mellom de ulike lekene også.
naley Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #32 Skrevet 22. mai 2007 det skal spilles masse musikk i bakgrunnen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå