Gå til innhold

stor mann på nakken

Fremhevede innlegg

Gjest jente med uflaks
Skrevet

En kompis og eg danset i går. Så løftet han med, men selvfølgelig så glapp han taket (min uflaks er enormt, mannen er jo egentlig genialt god å danse). Jeg ramlet med ansiktet i murgulvet først, med kroppen min i bøy oppå. Og oppå der igjen landet han.

Med en gang gikk det bra. Ble svimmel og rar, men danset bare videre. Plutselig stivnet alt og smertene ble enorme. Prøvde å gå de femhundre meterene til legevakten men klarte ikke da venstrefoten mistet kraft.

Ble hentet me ambulanse 200 meter fra legevakten. Fikk nakkekrage og greier.

Tre leger studerte røngen bildene og heldigvis var det ikke noe brudd.

Ble sendt hjem med voltaren og beskjed om å fosiktig røre på hodet.

Problemet er jo at dette er vondt og at jeg knapt kan snu hodet en cm hver vei. Venstrearmen er fortsatt svakere enn den høyre.

Synes dette er skummelt jeg. Er jo nakken tross alt. Mamma er uføretrygdet på grunn av whiplash så er vel ekstra nervøs på grunn av det.

Skal jobbe i morgen og hele helgen. Heldigvis sitter jeg bare bak en datasjerm.

Tror jeg skal prate med fastlegen i morgen uansett. Kanskje få aktiv sykemelding eller noe.

Tror jeg må grine litt til..

Videoannonse
Annonse
Gjest ~Alwa~
Skrevet

Uff, dette hørtes ikke godt ut. Men siden du er sjekket ut i henhold til rtg. og de ikke fant noe brudd tror jeg du kan puste letta ut. Etter et slikt fall hvor han til og med kommer deisende over deg igjen, er det ikke rart kroppen og nakken din ble skikkelig forslått. Gjør som du fikk beskjed om, ta det med ro et par dager så skal du se kroppen kommer seg igjen. Og skulle det ikke bli bedre så ta kontakt med fastlegen din.

God bedring :klem:

Skrevet
:troest: Du burde kanskje få en vurdering til av en annen lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...