treningsjenta Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 etter de nye reglene er det jo innført en slik regel om at man skal ha slike gjennomsiktige poser om man skal ha med seg noe inn på flyet. er disse å få på gardermoen? koster de noe?
Drua Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Ja, du får de på Gardermoen. Det går også greit å bruke vanlige zip-lock poser, de minste altså. Er kjekt å ha gjort i stand posen hjemme synes jeg, all den tid lebestifter og annen sminke etc liksom er væske.
Kosemose Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Rett før du går gjennom security ligger det små og litt større poser til diverse man måtte ha glemt at man hadde i vesken sin; lipgloss, krem, linseveske, etc.
Cilla Skrevet 17. mai 2007 #4 Skrevet 17. mai 2007 Kan noen forklare meg hvorfor man skal ha disse posene? Hvis man vil bruke innholdet til noe iløpet av flyturen er det vel bare å rive de opp? Og er ikke da vitsen borte, eller har jeg misforstått?
lillesky Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Får gratis på apotek også. Cilla: tror det er for å begrense antall mengde du tar med deg.
Glitnir Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 Jepp, det er for å begrense mengden. Og når det ligger i posen går det selvfølgelig mye fortere å sjekke de tingene du tar med enn om de er spredd utover alle rom i en ransel eller bag. Og det er ingenting i veien for å åpne posen på flyet, poenget er passeringen av sikkerhetskontrollen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå