Gjest litamor Skrevet 7. mars 2003 #1 Del Skrevet 7. mars 2003 Er det noen som har råd til meg? Har slanket meg 20 kg og har nå normalvekt, men har mye løs hud på magen og brystene. Har gjort øvelser hele tiden uten at det virker, magemusklene er stramme..men hva gjør jeg for å bli kvitt løshuden? Er det ingenting som virker utenom operasjon? Vil helst slippe det da. Takknemlig for alle råd og tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oldfreak Skrevet 8. mars 2003 #2 Del Skrevet 8. mars 2003 Hei...skjønner problemet ditt...har selv fått trillinger og fikk løs hud på maven..elastikken ble dårlig. Opererte vekk dette for 12 år siden, men nå er det "sig" i det igjen...Anna Walgren snørte maven stramt inn etter hvert svangerskap...skal ha hjulpet henne..men det var jo rett etter fødselen. Tror ikke det er noen annen utvei enn å operere...MEN det er dyrt. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 8. mars 2003 #3 Del Skrevet 8. mars 2003 Er nok bare operasjon sm hjelper her. Men hadde jeg vært deg så hadde jeg snakket med fastlegen. Kanskje er det slik at du kan få det dekket av det offentlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 9. mars 2003 #4 Del Skrevet 9. mars 2003 Japp.. Tror du bør satse på operasjon. Kjenner de som har gjort dette og resultatet ble ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 9. mars 2003 #5 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg sliter med det samme problemet og har vurdert å ta en opperasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2003 #6 Del Skrevet 9. mars 2003 jeg tok en bukplastikoperasjon for litt over 1 år siden,og har ikke angret et sekund. hadde slanka meg over 20kg etter 3 svangerskap og magen hang som et forkle på meg. det er så godt nå å kunne gå å shoppe klær til min normale kropp!!!! du kan få dekt en slik operasjon,men det er ganske lang ventetid. jeg anbefaler det,for du får det ikke bort på en annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Browneyes Skrevet 9. mars 2003 #7 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg har gått ned 20 kg. siden april i fjor og fikk også "hengebuk" som virkelig plaget meg veldig. Gleden ved å ha gått ned så mange kilo ble nesten borte p.g.a. alt som hang på utsiden av bukselinningen. Jeg startet å trene iherdig, da særlig masse maveøvelser og det har virkelig gitt resultater. Er ikke helt i mål enda, men resultatet er utrolig, noe jeg faktisk ikke hadde ventet meg. Har blitt helt avhengig av min daglige treningsdose og med tid og stunder er nok magen slik jeg vil ha den. Så det nytter faktisk bare du er tålmodig nok. Lykke til !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå