Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen der ute som har tips til en mobil med en god kalender hvor man kan lagre årlige hendelser? Gjerne slik at det komer en påminnelse automatisk neste år på riktig dato?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg nesten alle mobiler har i dag? Jeg har ihvertfall hatt det i årevis, og det er fantastisk hjelp for meg som ikke er så god på å huske bursdager og slikt...

Bare du styrer unna de aller enkleste, så får du nok kalender!

Skrevet

Nå finnes det som nevnt en slik funksjon på nesten alt av mobiltelefoner i dag, men ville likevel bringe frem min favoritt mobil. Har selv hatt flere dyre buisness telefoner, men byttet for kort tid siden over til Nokia 5500 (Sport). Denne koster 1.- med telenor Superminutt binding, som ikke er noe dyrt abonnement og gir gode ringepriser.

Telefonen har en god kalender funksjon, sport modus med skritteller og annet artig, musikkavspiller, godt kamera og en del annet. Bestilte meg faktisk en telefon til av denne typen som jeg kan bruke som hytte telefon.

Nå skal det legges til at dette er en støt, støv og vannsikker telefon som TÅLER litt.

Gjest Nedfall
Skrevet
Noen der ute som har tips til en mobil med en god kalender hvor man kan lagre årlige hendelser? Gjerne slik at det komer en påminnelse automatisk neste år på riktig dato?

Se etter mobiler beregnet for bedriftsmarkedet, så er du nok garantert å få med kalender. Men som noen andre her sier, det er vel omtrent garantert idag uansett, tror jeg.. ?

Skrevet

Tror også det finnes på de fleste ja.

Men den jeg har nå, en Nokia-noe, forstår seg ikke på skuddårsdagen :( Jeg har bursdag 29. februar, men det går bare ikke å få den til å gratulere meg med dagen *snufs*

Skrevet

Min Sony Ericson har ikke det... Er en gammel modell, riktignok (T610? eller noe sånt...), men er irriterende likevel. Min gamle Nokia hadde kalender...

Skrevet

Har SonyEricsson-mobilene den funksjonen at de minner deg på dagen år etter år, da? Min gamle har ikke (T610i, men den har kalender), men man må sette ny dato et år i forveien for at den skal huske bursdagen til neste år og. Mine gamle Nokia-telefoner har derimot hatt 'løpende bursdagsminne'. Tror også Samsung har det, men usikker på om det kommer varsel år etter år, eller om det bare blir en liten merknad i kalenderen som man selv aktivt må gå inn for å se.

Skrevet

Jeg har en Sony Ericsson K750i og den har funksjonen du spør etter. Tror nok de fleste nye telefoner i dag har de :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...