linky Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Ja 16 i dag, det er jo den store festdagen for mange. hva skal dere gjøre i dag?
Hobgoblin Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Hehe, 16. mai var den store festdagen da jeg var yngre, men nå har 17. mai overtatt. Da har vi champagnefrokost med venner, og det blir for slitsomt å være i bakrus til frokosten... Så i kveld skal jeg: male lister, handle, trene, og se på Lost. Spennende...
aline Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 idag skal jeg handle inn litt til 17.mai og helga, så skal jeg trene, så skal jeg hjem og fikse alt klart til i morgen med klær, sko, finne flagg etc etc Så skal jeg igrunnen slappe av tror jeg, kanskje stelle balkongen litt om det ikke blir for sent. Festet på 16.mai når jeg var yngre, men har blitt litt ferdig med det, og vil heller være opplagt og uthvilt på 17.mai-morgen når jeg skal på 17.mai-frokost hos venninde også ut for å se tog ++.
Pnin Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 I dag skal jeg handle, lage litt mat til i morgen og sveipe over huset så det ser noenlunde respektabelt ut til vi får gjester i morgen. Festinga får den yngre garde ta seg av. Det er 10 år siden 16. mai var festdag for min del.
skrue Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 Festinga får den yngre garde ta seg av. Det er 10 år siden 16. mai var festdag for min del. Signerer, Den 17. blir viktigere med alderen, men jeg har da mange morsomme (og noen pinlige) minner fra festing på den 16.
linky Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. mai 2007 Jeg skal hvertfall ut i dag Men det er nok sant ja at det tar av med årene og at den 17. blir viktigere.
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #8 Skrevet 16. mai 2007 Jeg skal absolutt ikke feste, se på lost såklart og rydde litt over huset ettersom jeg og sambo bor midt i byen og jeg kan da vedde at noen kommer på besøk, kanskje jeg skal lage en kake og friste med hvis noen kommer i morgen og hmm..
Brunhilde Skrevet 16. mai 2007 #9 Skrevet 16. mai 2007 Skal vi se...jeg skal klippe meg, rydde litt og se LOST. Skal ikke være hjemme i morgen, så vaskingen kan vente til lørdag. Savner ikke den tiden da det var om å gjøre å feste mest mulig på 16. mai - savner i grunnen ikke den tiden da det var om å gjøre å feste mest mulig i det hele tatt...
Gjest Tweek Skrevet 16. mai 2007 #10 Skrevet 16. mai 2007 Jeg skal jobbe til 23 i kveld så det er ikke sikkert jeg gidder å dra ut etterpå.. Men jeg har lyst Mulig jeg heller blir hjemme og lakker neglene og tar på ansiktsmaske osv.
Gjest Alou Skrevet 16. mai 2007 #11 Skrevet 16. mai 2007 Trene, lese studier og slappe av. Som en hvilken som helst annen dag.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 16. mai 2007 #12 Skrevet 16. mai 2007 Jeg skulle til og svare at jeg skal se på Gilmore Girls, men det skal jeg ikke - det går jo ikke i dag... Så da får jeg vel heller finne på noe annet. Lese for eksempel.
Arkana Skrevet 16. mai 2007 #13 Skrevet 16. mai 2007 Feste på 16. mai har jeg ikke gjort på mange år. Siden vi flytter i helga blir det enda mer pakking, skal også bake ostekake som er mitt bidrag til morgendagens grillfest.
Malama Skrevet 16. mai 2007 #14 Skrevet 16. mai 2007 Skal gå fra jobb til stadion, og være på fotballkamp. Så skal jeg dra hjem, stryke dress og bunadskjorte og pusse bunadsølv (hvordan har det seg at jeg alltid ender opp med å gjøre dette siste kvelden?) Festdag? Nei, det har det egentlig aldri vært for meg. (men det er vel fordi jeg er av denne merkelige typen mennesker som ikke drikker, og da er ikke 16. mai fylla så innmari spennende å se på...) 17. mai er min festdag, men da som en FESTDAG, ikke som en "festedag".
Liskat Skrevet 16. mai 2007 #15 Skrevet 16. mai 2007 Lese til eksamen, gå på jobb og ikke så mye mer enn det.
Gjest DyneTryne Skrevet 16. mai 2007 #16 Skrevet 16. mai 2007 Tror det var snakk om å drikke i morgen, og til helgen, og bare det høres stress ut på en uke Ender nok opp med å ta sol og mate katten jeg passer.
Gjest _Leela_ Skrevet 16. mai 2007 #17 Skrevet 16. mai 2007 Vel først skal jeg gjøre unna dagen på jobb, så skal jeg være fornøyd med at det er langhelg. Deretter blir det en kjedelig busstur før jeg får sett kjæresten og så drar vi med bil til min familie. Så en ganske rolig kveld, blir kanskje et glass vin. Den store festinga ble jeg ferdig med i studietiden. I år gleder jeg meg til ordentlig 17.mai etter å tilbrakt fjorårets i utlandet med jobb, ingen norske flagg og bare vanlig hverdag.
Gjest -eline- Skrevet 16. mai 2007 #18 Skrevet 16. mai 2007 Lenge siden jeg var ute på 16. mai gitt. I dag skal jeg male tak og vegger i gangen, olje benkeplata på kjøkkenet, legge gulv og bære møbler... Prøve og fikse alt slik at vi kan ha gjester i morgen. Også må jeg vel stryke den fordømrade skjorta ...fest blir det på fredag! :-D
Tabris Skrevet 16. mai 2007 #19 Skrevet 16. mai 2007 Har ikke helt sansen for denne 16. mai-festingen. I kveld skal jeg jobbe med en innleveringsoppgave som jeg skal levere på fredag.
trønderrock Skrevet 16. mai 2007 #20 Skrevet 16. mai 2007 Skrive semesteroppgave, bytte ei bukse som selvfølgelig var for lita (søren som ungene vokser... ), se ungene spille fotballkamp, se Rosenborgkampen, finne ut hva jeg skal ha på meg i morgen, leite opp flaggene.... grue meg til i morgen....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå