Sarke Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 (endret) I løpet av denne dagen ble to av planene for 17.mai til datteren min på 12 (som nekter å gå i tog) og meg avlyst. 1: Vi hadde tenkt å dra på harry-tur til Strømstad. Det viser seg selvfølgelig at det vi ikke hadde tenkt på var at mange butikker inkludert Systembolaget er stengt. Da ville ikke de to vi skulle reise med dra. 2: Vi var invitert i en middag. Den ble avlyst. Hva pokker skal vi gjøre? Vi bor i Oslo, liker ikke maset i sentrum, vil helst unngå tog. Datteren min kommer til å bli super skuffet. Håper noen har noen ideer Endret 15. mai 2007 av Sarke
Brunhilde Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Nå har ikke jeg sjekket avgangstider, men hvis dere har fri til over helgen så er kanskje en tur med båten til København et alternativ? Det er noe jeg godt kunne tenkt meg å gjøre hvis jeg hadde bodd i Oslo.
Gjest vimselot Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Har ikke noe råd, men systembolaget og butikkene i Sverige har åpent i morn vil jeg tro. De kan ikke stenge bare for å straffe 17. mai feiringen i Norge? Kanskje de er redd for fulle nordmenn, men det er de jo vant med i Strømstad... Hva er datteren din interessert i? Tror jeg ville funnet på noe hvis det er noe som er åpent i morn som hun kan ha interesse av. Hvis ikke, kan dere se på toget, leie film og spise god mat hjemme eller ta en tur i marka.
aline Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 hvorfor skal alt i sverige være stengt i morgen? 17.mai er norges nasjonaldag, ikke en international helligdag, som jeg vet om ihvertfall. Ville sjekket ut det der litt mer først tror jeg, og evt ta en køben-tur om alt annet skjærer seg?
skrue Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Ser ut som om dere glemmer at 17. mai er den 40.påskedag i år og følgelig er Kristi himmelfartsdag. Da er systembolaget stengt.
aline Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 Ser ut som om dere glemmer at 17. mai er den 40.påskedag i år og følgelig er Kristi himmelfartsdag. Da er systembolaget stengt. ← ah.. dæffen, det har du helt rett i ja, det hadde jeg helt glemt. Da er det værre ja.
Sarke Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. mai 2007 Købentur hørtes fantastisk ut. Dessverre ble det ikke tid til å planlegge noe særlig. Men det har løst seg. Vi drar og besøker pappaen hennes og familien hans i en annen by. Til neste år blir det Sverige. Kristi Himmelfartsdag får bare legge seg på en annen dag
Brunhilde Skrevet 16. mai 2007 #8 Skrevet 16. mai 2007 Så bra at det løste seg. Håper dere får en fin dag.
Drua Skrevet 16. mai 2007 #9 Skrevet 16. mai 2007 Kristi Himmelfartsdag får bare legge seg på en annen dag ← Neste år er også et dårlig helligdagsår, Kristi Himmelfartsdag er på 1.mai, og 17.mai er på en lørdag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå