spinnvil Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Hei, ja overskriften sier vel det meste... Hvor mange sanger legger dere som brudepar opp til under middagen og kaffen? Vi har i utgangspunktet kun tenkt å ha en velkomstsang og takk for maten sang, men pappa syns at det er litt lite (han spurte om vi ikke var helt ferdige med sangheftet da han så det i går ) Hva mener dere? Er det for lite? Jeg og min kjære er ikke så utrolig glade i ørten sanger og ulike selskapsleker, vi kommer til å holde taler til hverandre i stedet for sanger. Og da satser vi på å takke våre foreldre i samme slengen, sånn at vi slipper å lage en sang til dem. Syns ofte middagene blir lange nok som de er, vi vil jo at festen skal vare litt mer en noen få timer...
FrøkenEnnå Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Har ingen planer om å ha noe sanghefte. Ønsker ikke å ha det i bryllupet vårt da det ikke er den slags fest vi ønsker oss. Det kan jo hende noen har laget en sang til oss og det er selvfølgelig greit, men ønsker så få allsanger som mulig
spinnvil Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2007 Har ingen planer om å ha noe sanghefte. Ønsker ikke å ha det i bryllupet vårt da det ikke er den slags fest vi ønsker oss. Det kan jo hende noen har laget en sang til oss og det er selvfølgelig greit, men ønsker så få allsanger som mulig ← Dette er egentlig ønskesituasjonen, men jeg vet at mange blir skuffa dersom det ikke er noen sanger. Tenkte derfor et kompromiss med to sanger som vi organiserer, og så har jeg sterke mistanker om at det kommer rundt tre sanger til fra gjestene. Men det er jo bare koselig at de faktisk har brukt masse tid på å dikte sang til oss Æsj, dette ble vanskeligere enn jeg hadde tenkt...
MayaM Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Vi kommer nok ikke til å lage noen sanger selv, ønsker ikke sanger. Men kommer det fra gjester, så får det bare stå til
jente 79 Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 Vi er ikke spesielt glad i disse sangene. Jeg liker mye bedre en personlig tale. Vi organiserer derfor ingen sanger. Men vet at det kommer i hvert fall en fra gjestene. Dette er noe toastmaster tar seg av hvis ikke det blir flere...
Kykkelikokos Skrevet 16. mai 2007 #7 Skrevet 16. mai 2007 Vi kommer ikke til å lage noen selv. Vet at det kommer i hvert fall sang fra svigerforeldre og foreldre.
Juni07 Skrevet 16. mai 2007 #8 Skrevet 16. mai 2007 Overhodet ingen sanger! Vi har gitt beskjed om det...! Så sånn er det bare!
naley Skrevet 17. mai 2007 #10 Skrevet 17. mai 2007 Vi vil helst ikke ha. men pga en del av den eldre garde blir det noen. 1 velkomstsang 1 til kaffe (Nye gjester) 1 humor sang fra "mannen" om hvor perfekt han er for meg. (Den vet han ikke om, er mamma og svigermor som har en bra en som overraskelse) Det er de fra vår side, mulig det kommer en eller 2 fra famile uten om.
jento Skrevet 17. mai 2007 #11 Skrevet 17. mai 2007 Vi har laget 3 sanger til bryllupet. Synst det er litt stemningsfullt med sanger, men vil heller ikke ha for mange, og vil at de skal være personlige. Har en velkomstsang,en til foreldrene våre, og så har jeg en til min kjære. Mulig det kommer en til fra foreldre o.l.
Brudeberta70 Skrevet 17. mai 2007 #12 Skrevet 17. mai 2007 Har nesten ikke tenkt på dette jeg! BAre en til mannen, og en fra barna våre...
Bente:) Skrevet 17. mai 2007 #14 Skrevet 17. mai 2007 Vi håper i det lengste at vi slipper unna sanger Men skulle det dukke opp en uanmeldt en, så synger vi selvsagt den og ser glade ut
rusketulla Skrevet 18. mai 2007 #15 Skrevet 18. mai 2007 Jeg er vel en av de få som faktisk synes det er morsomt med slike sanger Vi kommer ikke til å lage noen selv, men tar med glede i mot fra de gjestene som har lyst til å lage til oss
Ray Skrevet 19. mai 2007 #16 Skrevet 19. mai 2007 Vi kommer til å ha en velkomstsang, 2 festsanger, 1 sang til brudgom fra meg og en takk for maten sang. De er ikke så veldig lange. To av sangene har bare 2 korte vers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå